Respectă tradiția. Încurajează inovația.

5

             Prototipul Audi e-tron GT¹ trasează calea spre viitor. Fiind un coupé cu patru uși și având ampatamentul lung, modelul dispune de proporțiile unui gran turismo clasic, dar și de designul progresist contemporan al mărcii Audi. Sistemul de propulsie al viitorului asigură performanțe dinamice la nivel de automobil sport, incluzând desigur și sistemul de tracțiune quattro, sistem adânc înrădăcinat în chintesența Audi.

Viziunea noastră asupra mobilității electrice

Prototipul e-tron GT¹ ne prezintă direcția în care s-ar putea dezvolta limbajul de design Audi: plafonul de coupé arcuit spre spate împrumută din designul Audi Sportback consacrat și se combină armonios cu designul îngustat spre spate al habitaclului.

Nou și totuși familiar: designul evoluționist

Partea frontală a automobilului este marcată de Singleframe-ul familiar, ce a devenit însă acum mai orizontal. Se face aici remarcată și arhitectura schițată din elemente multiple și designul 3D discret al grilei, dar și emblema e-tron iluminată, ce poate fi regăsită și în spate, nelăsând dubii în privința conceptului de propulsie ce pune în mișcare automobilul. De menționat sunt și oglinzile exterioare suple, ce alungesc silueta elegantă a conceptcar-ului.

Vizibilitate cu precizie de laser

Noua semnătură vizuală a farurilor Matrix LED cu lumini de drum cu laser și elemente triunghiulare accentuează prezența dinamică a prototipului Audi e-tron GT¹, chiar și atunci când mașina stă pe loc. În stilul Audi specific, șoferul este întâmpinat cu o animație de bun-venit, creată din lumina blocurilor optice.

Alură modernă – din fiecare unghi

Bandoul luminos continuu ce este aplicat pe întreaga lățime a posteriorului mașinii se încheie cu elemente triunghiulare în ambele extreme, amintind de designul luminilor frontale. La fel se întâmplă și cu emblema e-tron iluminată, ce este poziționată la prototipul Audi e-tron GT¹ sub bandoul menționat.

Design rafinat, consum redus

Optimizările aerodinamice reduc rezistența la înaintare, reducând astfel consumul și mărind autonomia. În spiritul mottoului Vorsprung durch Technik (Avans prin tehnologie), tunelul aerodinamic a avut o influență decisivă asupra designului conceptcar-ului Audi e-tron GT¹. Iar aceasta este imediat vizibil la designul capotei modelului, cu forma sa optimă pentru a reduce turbulențele de aer nedorite. Totodată, designul jantelor de 22 de inchi cu cinci spițe duble permite ventilarea excelentă a discurilor de frână și reduce rezistența aerului la înaintare. În partea din spate, difuzorul mare reduce portanța. Un rol decisiv pentru reducerea greutății mașinii îl joacă plafonul din carbon, precum și șasiul ce este construit pe baza unui concept de design ușor, cu un mix optim de materiale, inclusiv aluminiu și oțel.

Sistemul de tracțiune: quattro, desigur

Prototipul Audi e-tron GT¹ este echipat cu un sistem electric și tracțiune integrală quattro. Două motoare electrice, câte unul pe fiecare ax, sunt instalate în sincron și funcționează permanent, asigurând furnizarea cuplului către fiecare roată.

Forțele de antrenare de care dispune fiecare punte și fiecare roată în parte sunt controlate electronic. Astfel se asigură tracțiunea optimă. Designul subțire al bateriei asigură centrul de greutate extrem de coborât, bateria ocupând întreaga suprafață a podelei și fiind montată sub aceasta, între cele două punți. Mai ales în combinație cu tracțiunea integrală, aceasta înseamnă caracteristici dinamice superbe și manevrare agilă, dar și stabilitate direcțională extraordinară.

#FutureIsAnAttitude

Ne aflăm înaintea următoarei etape a căii ce ne va duce spre mobilitatea viitorului. Aruncați o privire la ceea ce ne rezervă viitorul (apropiat), urmărind noutățile  #FutureIsAnAttitude, sau pe pagina de Facebook APAN Automobile Audi.

1.Observație: Modelul prezentat este un autovehicul concept și nu este disponibil ca model de serie.

Vă rugăm să aveți în vedere că informațiile și imaginile conceptcar-ului nu sunt aplicabile și modelului din producția de serie. Diferențele dintre conceptcar și modelul ce va intra în producția de serie nu au fost încă publicate, dar vor fi actualizate de îndată ce vor fi disponibile informațiile respective. Informațiile referitoare la preț, dotarea standard și consumul modelului Audi e-tron GT din producția de serie vor fi disponibile abia la momentul la care modelul va fi oferit spre vânzare.

Leave a comment