Noul Honda Civic e:HEV va livra dinamică și eficiență excepționale ca standard

7

  • Honda sărbătorește 50 de ani de la Civic hatchback
  • Lansarea acestui model exclusiv hibrid completează electrificarea gamei europene
  • Sprijinit de grupul motopropulsor hibrid de la Honda, ce constă într-un motor nou dezvoltat de 2,0 litri cu injecție directă Atkinson și două motoare electrice.
  • Oferă o putere maximă a motorului de 135 kW și un cuplu de 315 Nm
  • Emisii de CO2 mai mici de 110 grame pe km în testele WLTP
  • Oferă manevrabilitate solidă, liniștitoare, și stabilitate în linie dreaptă
  • Suită cuprinzătoare de caracteristici avansate de siguranță oferite ca standard
  • Disponibil pentru cumpărătorii europeni din toamna anului 2022

Honda a dezvăluit noul Civic e:HEV, a 11-a generație a emblematicei sale mașini compacte, la nivel mondial. Bazându-se pe o moștenire de 50 de ani, noul Civic hibrid îmbină performanța și eficiența cu niveluri îmbunătățite de confort interior, atractivitate vizuală și utilizabilitate generală. Dispunând de tehnologia testată e:HEV a sistemului de propulsie Honda, noul Civic completează misiunea mărcii de a electriza toate modelele sale principale din Europa până la sfârșitul anului 2022.

Abordare de design „excitantă”

Noul Civic are o siluetă elegantă și sportivă, care a fost obținută prin coborârea liniei capotei cu 25 mm față de generația anterioară, în timp ce suprafața de sticlă a fost mărită pentru a crea un interior aerisit. Cel mai înalt punct al liniei acoperișului a fost plasat mai în față decât modelul precedent Civic, cu o pantă ușoară până la hayon, creând un aspect elegant, „fast-back”.

Acest profil al caroseriei face ca anvelopele să pară mai mari și creionează o poziție sportivă, ce pare că „îmbrățișează” asfaltul. În ciuda adoptării unei noi abordări a esteticii, Civic încă rămâne cu același caracter practic. Oglinzile laterale sunt acum atașate direct la ușile din față, contribuind la reducerea punctelor moarte inutile și susținând siguranța șoferilor și a pasagerilor.

Civic este renumit pentru faptul că este hatchback-ul care poate face totul, iar generația a 11-a nu face excepție de la această regulă, oferind mai mult spațiu și mai multă utilizabilitate decât oricând. Ampatamentul cu 35 mm mai lung le-a permis designerilor să creeze un spațiu în cabină mai extins și mai confortabil, precum și îmbunătățirea performanței dinamice și stabilitatea în linie dreaptă. Construcția hayonului este acum din rășină, o premieră pentru Civic. Acesta este dezvoltat folosind o nouă tehnologie de producție, greutatea fiindu-i redusă cu 20% în comparație cu modelul Civic precedent, făcându-l mai ușor de deschis și închis. În plus, balamalele de susținere au fost mutate spre exterior, obținând o linie mai curată a acoperișului și contribuind în continuare la noul design mai elegant.

Odată ajuns în interior, stilul orizontal al planșei de bord subliniază lățimea cabinei care, atunci când este combinată cu un câmp vizual mai larg, oferă o senzație plăcută, de spațiu aerisit. Interiorul beneficiază, de asemenea, de noi materiale tactile de înaltă calitate, inclusiv un detaliu uimitor al orificiului de aerisire metalic, care ocupă lățimea tabloului de bord. La clasa Advance, afișajul șoferilor are acum un panou color LCD HD de 10,2 inchi pentru o vizibilitate îmbunătățită.

ALL-NEW HONDA CIVIC e:HEV TO DELIVER EXCEPTIONAL DYNAMICS AND EFFICIENCY AS STANDARD

Noul Civic oferă un pachet de infotainment intuitiv. Dimensiunea ecranului tactil central a fost mărită la nouă inci și a fost mutată mai sus pentru a minimiza mișcarea ochilor în sus și în jos. Sistemul este dotat cu compatibilitate wireless Apple CarPlay și Android Auto pentru a menține pasagerii conectați în timp ce sunt în mișcare. În plus, pentru a îmbunătăți și mai mult experiența ocupanților, clasele Elegance și Sport au opt difuzoare, în timp ce clasa Advance dispune de 12 difuzoare BOSE pentru o experiență audio premium.

ALL-NEW HONDA CIVIC e:HEV TO DELIVER EXCEPTIONAL DYNAMICS AND EFFICIENCY AS STANDARD

Propulsie e:HEV avansată și eficientă

Tehnologia e:HEV (hybrid electric vehicle) de la Honda este oferită ca standard, iar aplicarea ei în Civic presupune implementarea unei noi baterii litiu-ion cu 72 de celule și două motoare electrice compacte, dar puternice, asociate cu un nou motor (2.0) cu injecție directă, ciclu Atkinson. Grupul motopropulsor oferă o putere maximă de 135 kW și un cuplu de 315 Nm. Cea mai recentă versiune a motorului cu ardere internă are câteva elemente noi în arhitectura sa pentru a ajuta la atingerea unei eficiențe termice de 41%, una dintre cele mai mari cifre din industria auto pentru o mașină rutieră de producție.

Acest grup motopropulsor avansat este capabil să schimbe fără probleme între EV, Hybrid și Motor, fără nicio intervenție din partea șoferului. Mașina dispune de patru moduri de conducere – Eco, Normal, Sport și un nou mod Individual, care permite controlul separat al motorului și transmisiei.

Noul Civic este menit să atingă emisii de CO2 mai mici de 110 grame pe km, ceea ce înseamnă mai puțin de 5 l/100 km în testele WLTP.

De asemenea, a fost acordată o atenție deosebită sistemului de propulsie și gestionării zgomotului pentru a crea un mediu liniştit, liniştitor în cabină, sporind în același timp capacitatea de condus generală a vehiculului; rezultând o senzație netedă, liniară în timpul accelerației.

Generația a 11-a Civic are un ampatament cu 35 mm mai lung și ecartament spate mai lat față de predecesorul său pentru a ajuta la obținerea performanțelor îmbunătățite în linie dreaptă și în viraje, în timp ce noile articulații sferice cu frecare redusă și amortizorul față revizuit îmbunătățesc senzația de dinamică. Noul model va fi, de asemenea, primul Civic care va adopta o structură nou proiectată pentru caroserie care stabilizează scaunele din față, oferind o mai mare stabilitate și confort pentru ocupanți.

Pe lângă noua tehnologie de siguranță activă, noi componente structurale au fost, de asemenea, încorporate pentru a îndeplini standardele stricte de siguranță ale Euro NCAP – grinzi suplimentare ale ușilor care îmbunătățesc performanța la impactul lateral; plăci de siguranță pentru bara de protecție față care absorb energia de impact pentru a reduce deteriorarea picioarelor și a genunchilor; un total de 11 airbag-uri inclusiv airbag-uri laterale pentru locurile din spate; airbag-uri pentru genunchi pentru scaunele din față pentru a reduce rănile ocupanților în timpul impactului frontal; și un airbag central față pentru scaunul șoferului pentru a preveni o coliziune între șofer și pasagerul din față în timpul impactului lateral.

Combinând un design exterior rafinat și curat, un interior luminos și aerisit, tehnologii avansate de siguranță și confort și un amestec perfect de economie și performanță, noul Civic e:HEV este cel mai dinamic, eficient și sigur Civic de până acum.

De la lansarea sa în 1972, Civic a vândut peste 27,5 milioane de unități în 170 de țări. Noul Civic se bazează pe succesul generațiilor anterioare și promite să stabilească noi standarde de clasă atunci când va ajunge în Europa din toamna anului 2022.

Lasă un comentariu...