În cifre, Renault Megane are cu ce se lăuda de la lansarea primei generații în 1995 până acum: 7 milioane de unități vândute în întreaga lume, 4 generații și 3 recorduri pe pista Nurburgring. Mai mult decât un simplu model, Megane demonstrează că ține întotdeauna pasul cu trendurile și este bine ancorat în realitatea zilelor noastre.
Motorul E-Tech Plug-in Hybrid este unic pe piață întrucât oferă avantajele motorizării electrice fără a compromite însă autonomia, un as în mâneca celor de Groupe Renault dobândit în urma expertizei de peste 10 ani în domeniul vechiculelor electrice, dar și a experienței în cursele Formula 1. Bateria de 9.8 kWh (400V) se traduce prin faptul că noul Megane are o autonomie de 50 de km în modul electric, poate atinge până la 135 km/h în modul mixt și 65 de kilometri autonomie în modul urban.
Disponibil în 5 variante (hatch, estate, R.S Line și R.S TROPHY) și o gamă largă de motorizări, inclusiv E-TECH Plug-in Hybrid, noul Megane este o alegere potrivită pentru toate gusturile și nevoile.
Deși păstrează același design și linii dinamice care l-au consacrat, noul Megane a devenit vizibil mai elegant și sofisticat. Design-ul exterior a fost îmbunătățit cu linii sculptate și mai dinamice pentru un plus de personalitate, dar care păstrează identitatea de brand Renault. Farurile cu tehnologie LED Pure Vision le înlocuiesc pe cele cu halogen, disponibile la generațiile precedente, la fel și proiectoarele de ceață și stopurile. La lansare, atât noul Megane cât și noul Megane Estate vor beneficia de 10 variante de culori, inclusiv 3 noi: Solar Copper, Baltic Grey și Highland Grey.
Interiorul este mult mai intuitiv și ergonomic datorită noilor tehnologii integrate și creează o ambianță sofisticată și elegantă. Bordul a fost îmbunătățit la rândul său cu sistemul Renault EASY LINK, disponibil în 3 versiuni, toate compatibile cu Android Auto sau Apple CarPlay: 7 inch, 7 inch cu sat nav integrat și 9 inch cu sat nav integrat.
Cireașa de pe tort este tehnologia Renault Multi-Sense, care combină mai multe mașini într-una. Aceasta integrează patru moduri: Eco, pentru un consum și emisii CO2 reduse, Comfort, pentru o experiență de condus relaxantă, Sport, pentru extra agilitate și MySense (modul standard). Pentru E-TECH Plug-in sunt disponibile 3 moduri: Pure, MySense și Sport.
Noul Megane oferă o selecție de motorizări diesel sau benzină cu o gamă variată de putere și transmisie manuală sau automată. De exemplu, varianta pe benzină 1.3 Tce FAP oferă 115 (transmisie manuală), 140 (la alegere manuală sau automată) sau 160 CP (exclusiv automată). Până la finalul anului, noul Megane va fi disponibil și în versiunea 1.0 Tce cu 120 CP și transmisie manuală, optimizat pentru a reduce consumul și emisiile de CO2.
Motorul diesel 1.5 Blue dCi este adaptat noilor standarde anti-poluare și oferă 115 CP, atât în varianta cu transmisie manuală cu 6 viteze, cât și automată cu 7 viteze.
Prin noul Megane, Renault demonstrează că poate crea un sedan potrivit pentru orice gust și stil de condus prin introducerea tehnologiei plug-in hybrid, o premieră pentru grupul francez la capitolul segment compact.
Comments are closed.