– Premieră
mondială: Volkswagen va prezintă noul Golf R1
– Noul Golf R este cel mai puternic model Golf din istoria acestui best-seller,
din care s-au vândut peste 35 de milioane de unități
– Versiunea originală a acestei mașini sport a debutat în 2002 ca Golf R322, cu
241 CP și tracțiune integrală. În 2003, a devenit primul Volkswagen echipat cu
o cutie de viteze cu ambreiaj dublu
Este mașina emblematică a celei mai de succes serii de modele Volkswagen din toate timpurile. Acum a început numărătoarea inversă până la premiera mondială a noului Golf R – așteptarea a luat sfârșit! Și doar o zi mai târziu vor începe pre-vânzările pentru această mașină sport, în Germania și Europa.
Volkswagen își extinde cu mare viteză gama de modele Golf sportive. Lansările GTI3, GTI Clubsport4, GTE5 și GTD6 sunt urmate acum de modelul emblematic al celei de-a opta generații de Golf: noul Golf R. La fel ca toate modelele Golf, și Golf R este produs la fabrica din Wolfsburg, casa modelului Golf.
Mai puternic, mai dinamic, mai eficient, mai bine integrat, mai digital. Acestea sunt caracteristicile noului Golf R, dinamicul model emblematic al celei de-a opta generații de Golf. Un alt element de interes al noului Golf R este sistemul inovator de tracțiune integrală cu control selectiv al cuplului pe roată, la puntea spate. Sistemul de tracțiune integrală este controlat de un manager al dDinamicii autovehiculului, perfect integrat cu celelalte sisteme ale trenului de rulare, cum ar fi blocarea electronică a diferențialului punții față (XDS) și controlul adaptiv al șasiului DCC. Prin urmare, noul Golf R oferă caracteristici optime de tracțiune, manevrare neutră și exactă, precum și agilitate maximă. Obiectivul dezvoltării a fost obținerea plăcerii maxime la volan, la un nivel nemaiîntâlnit până acum. Puterea aferentă este generată de un motor de 2,0 litri turbo în patru cilindri, în cea mai puternică versiune a seriei de motorizări EA 888 disponibile pentru noul Golf. Motorul high-tech cu injecție directă este caracterizat de soluții inovatoare pentru detalii individuale, cum ar fi integrarea unui circuit răcit cu apă pentru dirijarea gazelor arse spre turbosuflantă în chiulasă sau distribuția variabilă cu sistem de reglare cu arbore cu came dublu.
O retrospectivă: a fost o senzație în lumea automobilistică – primul Golf R322, prezentat în 2002. Cu motorul său de 3,2 litri în șase cilindri ce genera 177 kW (241 CP), era cel mai puternic Golf construit vreodată de Volkswagen până la acel moment. Era de asemenea echipat cu tracțiune integrală și sprinta până la 100 km/h în doar 6,6 secunde. S-a vândut de trei ori mai bine decât se anticipase. Începând cu jumătatea anului 2003 a fost primul Volkswagen din lume disponibil cu o cutie de viteze cu ambreiaj dublu (DSG). Un etalon tehnologic în clasa compactă. În 2005 a debutat cel de-al doilea Golf R322 , iar cu cei 184 kW (250 CP)2 ai săi, acesta era și mai puternic, surclasându-și predecesorul. Au trecut patru ani până la International Motor Show din Frankfurt, în 2009: în cadrul acestui eveniment, Volkswagen a sărbătorit premiera mondială a succesorului, bazat pe cea de-a șasea generație Golf, trecând de la un motor V6 aspirat natural la un motor turbo de 2,0 litri în patru cilindri (TSI)2 , mai eficient cu 21 de procente. Modelul R32 a devenit R și, împreună cu el, puterea celei de-a treia generații a crescut la 199 kW (270 CP)2. În septembrie 2013, a urmat a patra generație Golf R, bazată pe Golf 7, cu o nouă lansare în cadrul International Motor Show. Având acum o putere de 221 kW (300 CP)2, a trecut de pragul magic.[i]
Te așteptăm în showroom-ul APAN
Automobile Volkswagen din Brăila pentru mai mai multe detalii despre mașina
preferată sau ne poți contacta și pe e-mail la adresa contact@apanautomobile.ro
[i]1) Prototip înainte de lansarea în producție.
2) Aceste modele nu mai sunt disponibile.
3) Golf GTI (180 kW / 245 CP, cu cutie de viteze DSG cu 7 trepte și ambreiaj dublu) – (NEDC) consum de combustibil în l/100 km: urban 8,6, extra-urban 5,3, în regim mixt 6,5; emisii de CO2 în g/km (în regim mixt): 149; clasă de eficiență: C
4) Golf GTI (221 kW / 300 CP, cu cutie de viteze DSG cu 7 trepte și ambreiaj dublu) – (NEDC) consum de combustibil în l/100 km: urban 8,4, extra-urban 5,6, în regim mixt 6,6; emisii de CO2 în g/km (în regim mixt): 151; clasă de eficiență: C
5) Golf GTE – (NEDC) consum de combustibil în l/100 km: în regim mixt 1,5; consum de curent în kW/h/100 km: în regim mixt 11,4; emisii de CO2 în regim mixt în g/km: 34; clasă de eficiență: A+
6) Golf GTD (147 kW / 200 CP, cu cutie de viteze DSG cu 7 trepte și ambreiaj dublu) – (NEDC) consum de combustibil în l/100 km: urban 5,4, extra-urban 3,9, în regim mixt 4,4; emisii de CO2 în g/km (în regim mixt): 117; clasă de eficiență: A