Volkswagen ID.3 câștigă premiul principal în domeniul designului industriei auto

3

              

Volkswagen ID.3 câștigă premiul principal în domeniul designului industriei auto 1

          Brandul Volkswagen a dominat Automotive Brand Contest 2020, obținând un total de cinci premii în segmentul de design auto. ID.3, modelul complet electric al brandului care pare că vine din viitor, a fost desemnat „Cel mai bun de cel mai bun” în nu mai puțin de două categorii. Noul Golf și ID.SPACE VIZZION au fost, de asemenea, printre câștigătorii premiilor din acest an.

      Automotive Brand Contest este singura competiție internațională independentă de design pentru brandurile de automobile și a apărut ca un eveniment important la nivel mondial în acest sector. În ceea ce privește competiția, Consiliul German de Proiectare onorează designul excepțional al produselor și comunicațiilor și atrage atenția asupra importanței fundamentale a designului unei mărci și a mărcilor, în general, din industria auto. În acest context, accentul este pus pe utilizarea integrală și consecventă a mărcii pe toate suporturile și produsele.

       Câștigătorii concursului vor fi prezentați la ocazia Salonului „Mondial de l’Automobile”, ca parte a unei ceremonii festive de premiere din 29 septembrie 2020. Salonul „Mondial de l’Automobile“ este unul dintre cele mai importante spectacole internaționale auto.

      ID.3 a primit titlul de „Cel mai bun dintre cele mai bune” din categoriile „Exterior Volume Brand” și „Interior Volume Brand”. Verdictul oficial al juriului prevede: „ID.3 este expresiv, prezentând o linie curbă, dar simultan strânsă, cu interior și exterior coerent. ID.3 este o interpretare contemporană impresionantă a idiomului tipic, îmbunătățit, al designului Volkswagen – este  întinerirea, cea mult așteptată, a mărcii care se laudă cu un curaj necesar pentru a stârni o nouă mișcare. “

        Klaus Bischoff, șeful Volkswagen Group Design, a explicat: „Pentru noi, ID.3 reprezintă zorii unei noi ere a mobilității. În același timp, anunță apariția unei ere de proiectare digitală în care ne propunem să creăm practic cele mai bune experiențe ale utilizatorilor din toate echipele, folosind mijloace de ultimă oră. Această recunoaștere a juriului arată că suntem pe drumul cel bun. “

      Noul Golf 8, lansat la sfârșitul lui 2019  și despre care am vorbit aici ( https://blog.apan-topselection.ro/volkswagen-anunta-pretul-pentru-noul-golf-8/ ), a apărut învingător în competiția din acest an. Juriul a desemnat vehiculul ca fiind unul dintre câștigători în categoriile „Exterior Volume Brand” și „Interior Volume Brand”. ID. SPACE VIZZION, al șaptelea membru al ID.Family, cu aerodinamică perfectă și mult spațiu, a fost desemnat câștigător în categoria „Concepte”.

      Concursul Automotive Brand Contest a fost înființat în 2011. Consiliul German de Proiectare (Rat für Formgebung), înființat de parlamentul german Bundestag în 1953, onorează designul de produse și comunicații remarcabile și atrage atenția asupra importanței fundamentale a designului de marcă și de brand în industria auto. Grupul interdisciplinar este format din membri care lucrează în mass-media, design, companii industriale, instituții de învățământ superior și arhitectură. Ceremonia oficială de premiere este programată să aibă loc în toamna la Frankfurt.

Răspunde la câteva întrebări

Lasă un răspuns