Volkswagen accelerează ofensiva modelelor hibride prin gama de SUV-uri cu Touareg eHybrid și Touareg R

  • Zero emisii locale: modelele Touareg hibrid plug-in pot fi conduse în regim pur electric pe o distanță de circa 47 km. Autonomia totală ajunge până la 810 km.
  • Touareg eHybrid: puternicul SUV din clasa de lux, cu o putere de 280 kW
    (puterea sistemului) poate fi configurat în cele două linii de echipare Atmosphere și Elegance.
  • Touareg R: modelul hibrid plug-in de top este lansat ca versiune sportivă
    exclusivă cu o putere de 340 kW (puterea sistemului) – dezvoltat de Volkswagen R

         Volkswagen accelerează ofensiva modelelor hibride. Touareg poate fi comandat acum și în două versiuni hibrid plug-in diferite. Ambele variante dispun de o autonomie electrică de până la 47 kilometri (WLTP) și consumuri medii scăzute. Gama de SUV-uri cu motor electric și motor pe benzină începe cu noul Touareg eHybrid cu o putere a sistemului de 280 kW (381 CP)1. Această versiune este proiectată pentru un nivel ridicat de confort în călătorii și poate fi configurat pe linia de echipare Elegance. Cei care preferă o configurare mult mai sportivă și echiparea sport aferentă vor alege Touareg R3. Cu o putere a sistemului de 340 kW (462 CP), acesta este cel mai puternic model din linia de produse, dar și al mărcii.

        Cele două SUV-uri hibrid plug-in cu tracțiune integrală dispun de un nivel ridicat de eficiență, de caracteristicile generale bine cunoscute ale modelului Touareg și de o echipare standard îmbunătățită semnificativ.

      Aceasta include climatizare automată pe 4 zone, Innovision Cockpit cu instrumente digitale, sistemul de navigație de top Discover Premium și o trapă panoramică glisantă/rabatabilă. Touareg R este de asemenea echipat standard cu farurile interactive IQ.LIGHT – LED matrix.

    Touareg eHybrid și Touareg R au o autonomie electrică WLTP ridicată, de circa 47 kilometri1/3 și consumuri medii scăzute.  Aceste caracteristici se datorează interacțiunii perfecte dintre motorul electric și motorul pe benzină V6 cu turbosuflantă. Exista astfel posibilitatea efectuării călătoriilor scurte doar pe motorul electric.

        Modelele hibrid plug-in sunt ideale pentru modul tipic în care șoferii își folosesc mașinile,  De exemplu, în Germania, Ministerul Federal al Transporturilor și Infrastructurii Digitale (BMVI)4 a constatat că 99% dintre deplasări în țara cu cea mai mare populație din Europa sunt mai scurte de 100 de kilometri. Pentru aceste distanțe, propulsia hibrid plug-in cu bateria încărcată (conținut energetic: 14,3 kWh net, 17,9 kWh brut) se distinge prin consumuri de combustibil și energie deosebit de scăzute: 2,6 l/100 km și 24,2 kWh/100 km (Touareg eHybrid) și 2,7 l/100 km și 24.4 kWh/100 km (Touareg R) – valori WLTP pentru fiecare caz.

      Propulsoarele hibrid plug-in ale ambelor modele Touareg își demonstrează potențialul excelent și în călătoriile lungi, deoarece bateria este reîncărcată continuu puțin câte puțin în timpul deplasării, prin recuperarea energiei la frânare – cu alte cuvinte, prin recuperarea de energie în timpul frânării. Această energie este suficientă pentru ca Touareg eHybrid și Touareg R să poată opri de mai multe ori complet motorul V6 la decelerare și pe porțiuni în pantă, astfel încât să se deplaseze în modul “coasting” cu zero emisii locale. Interacțiunea dintre motorul de tracțiune electrică și motorul cu șase cilindri este perfecționată prin strategia hibrid predictivă a acestor modele.

    Ambele modele Touareg utilizează datele GPS și datele cartografice ale sistemului de navigație pentru a obține valori extrem de economice ale consumurilor, atât pe distanțe medii, cât și pe distanțe lungi. Pentru aceasta, SUV-urile integrează datele traseului în sistemul de comandă hibrid. Astfel, Touareg eHybrid și Touareg R permit autonomii totale de până la 810 kilometri.

      În ciuda eficienței lor excepționale, noile modele hibrid plug-in continuă să își păstreze statutul de specialiști ai sarcinilor dificile – la fel ca toate modelele Touareg. Atât Touareg eHybrid, cât și Touareg R sunt proiectate pentru o greutate maximă a remorcii de 3,5 tone, o greutate excepțional de mare pentru modele hibrid (posibilă și pentru deplasarea în regim electric). Datorită acestei versatilități – acoperind toate nevoile, de la un autentic autovehicul de teren la un autovehicul touring de lux care poate fi utilizat temporar ca autovehicul cu zero emisii – noile modele Touareg hibrid plug-in ocupă un loc special în clasa SUV-urilor de mari dimensiuni.

        Touareg este unul dintre cele mai moderne autovehicule din lume în clasa sa. De exemplu, prin Travel Assist, acesta este primul Volkswagen capabil de conducere asistată până la o viteză de 250 km/h, în cadrul limitelor sistemului. Touareg nu doar că reacționează la autovehiculele care se deplasează în față, ci și la restricții de viteză și la toate elementele de pe traseu (curbe, sensuri giratorii, intersecții etc.). În plus, Touareg este și primul Volkswagen care poate fi manevrat automat la intrarea și ieșirea dintr-un loc de parcare, cu noul Park Assist cu control de la distanță, utilizând o aplicație pentru smartphone. Aceasta este o caracteristică deosebit de atrăgătoare a noilor Touareg eHybrid și Touareg R, deoarece Park Assist cu control de la distanță nu funcționează numai cu motorul V6 pe benzină, ci și în regimul de deplasare electrică extinsă. Același lucru este valabil și pentru bine-cunoscuta funcție Trailer Assist, care ușurează semnificativ deplasarea în marșarier cu o remorcă atașată.

1) Touareg eHybrid (putere sistem 280 kW / 381 CP) consum de combustibil (NEDC) în l/100 km: în regim mixt 2,7; consum de curent, kWh/100 km: în regim mixt 21,1; emisii de CO₂, g/km: în regim mixt 61; clasa de eficiență: A+

2)Toate prețurile sunt valabile pentru piața locală. Incl. 19% taxa pe valoarea adăugată (până la 31 decembrie 2020)

3)Touareg R (putere sistem 340 kW / 462 CP) consum de combustibil (NEDC) în l/100 km, în regim mixt: 3,0 – 2,8; consum de curent, kWh/100km: în regim mixt 19,9 – 19,5; emisii de CO₂, g/km: în regim mixt: 69 – 63; clasa de eficiență: A+

4) Mobilitatea în Germania – MiD. Report. Un studiu al Ministerului Federal al Transporturilor și Infrastructurii Digitale. Versiunea 1.1 din februarie 2019

Leave a comment