Noul Golf GTI Clubsport – Premiera mondială a modelului GTI de vârf de 300 CP

5

          Noul Golf Mk8 crește și mai mult. În urma modelelor GTI, GTE și GTD, Volkswagen prezintă acum următorul punct culminant din familia sa sportivă de modele Golf: noul Golf GTI Clubsport. Acest vehicul marchează următorul capitol din tradiția mărcii de GTI performante: primul Golf GTI Clubsport a fost lansat în 2016 la cea de-a 40-a aniversare a mașinii sportive iconice. Acum este urmat de noul Golf GTI Clubsport, o mașină sport compactă modernă, care nu numai că impresionează datorită puterii sale ridicate a motorului, ci și datorită unei noi dinamici de condus.

      Odată cu premiera mondială a noului Golf GTI Clubsport, Volkswagen scrie următorul capitol al succesului Golf. Clubsport are o putere de 221 kW (300 CP) și este noul model emblematic al celei de-a opta generații Golf GTI. Cu motorul său turbo îmbunătățit, noul tren de rulare complet conectat și noul profil de conducere Nürburgring conceput pentru legendarul traseu Nordschleife din Germania, Golf GTI Clubsport marchează o nouă etapă pentru dinamica conducerii mașinilor sport cu tracțiune față.

      Dinamică de conducere remarcabilă.

    Multe detalii din Golf GTI Clubsport au fost îmbunătățite, inclusiv motorul cu turbocompresie și mai agil (EA888 evo4), care oferă acum 221 kW (300 CP) și cuplu de 400 Nm, precum și noul tren sport Vehicle Dynamics  Manager. În noul Golf GTI, Vehicle Dynamics Manager integrează deja îndeaproape controlul blocărilor electronice ale diferențialului (XDS) și a componentelor dinamicii laterale ale controlului opțional al șasiului adaptiv DCC. Chiar și la acest nivel, caracteristica oferă beneficii vizibile de performanță. Cu toate acestea, în noul Golf GTI Clubsport, diferențialul standard de blocare a punții față electromecanice este acum inclus pentru prima dată în rețeaua Vehicle Dynamics Manager.

Karsten Schebsdat, șeful dinamicii de conducere, sistemelor de direcție și control la Volkswagen: „Rețeaua tuturor sistemelor de dinamică a conducerii înseamnă că noul Golf GTI Clubsport se descurcă și mai neutru și mai precis decât clasicul Golf GTI. Pentru legendarul traseu Nordschleife, am programat și un nou profil Nürburgring, care adaptează în mod specific componentele trenului de rulare din noul Golf GTI Clubsport la această pistă de curse. ”

     Un Clubsport autentic.

     Este evident de la bun început că noul Golf GTI Clubsport se potrivește și pe pista de curse: partea frontală personalizată este izbitoare. Bara de protecție pare aproape deschisă în partea de jos – doar garnitura grilei radiatorului cu design în fagure tipic pentru modelele GTI și aripile aerodinamice mai mari oferă rezistență la vânt. În spate, spoilerul de acoperiș în două părți atrage atenția, care este o caracteristică unică, rezervată exclusiv Golf GTI Clubsport. Spoilerul frontal și aripa spate sunt mult mai mult decât doar caracteristici de design – cresc semnificativ forța mașinii sport. Golf GTI Clubsport lansează linia de producție din Wolfsburg cu jante din aliaj de 18 inch echipate standard. Corpul coborât cu 10 milimetri și pragurile laterale mai largi sporesc, de asemenea, impresia sportivă generală. O altă caracteristică nouă: țevile de evacuare ovale înlocuiesc versiunea rotundă din sistemul de evacuare sport, cu o țeavă de evacuare poziționată în stânga și în dreapta corpului caroseriei.

     Nenumărate caracteristici specifice GTI personalizează, de asemenea, interiorul vehiculului, inclusiv scaune sport premium în ArtVelours, care oferă chiar și suport în viraje la viteză mare, plus un volan sport cu zone de prindere din piele perforate și palete pentru cutia de viteze standard cu dublu ambreiaj cu 7 trepte (DSG). Pedalele cu aspect de aluminiu și alte detalii superioare completează designul interior exclusivist.

     O scurtă privire înapoi.

    Volkswagen continuă tradiția modelelor GTI performante cu noul Golf GTI Clubsport: primul Golf GTI Clubsport5 a fost lansat în 2016 la 40 de ani de la emblematica mașină sport. Membrul inițial al seriei Clubsport a dezvoltat 195 kW (265 CP) și a livrat temporar 213 kW (290 CP) folosind o funcție boost. Această mașină a fost urmată în același an de Golf GTI Clubsport S într-o ediție limitată de 400 de unități cu o putere continuă disponibilă de 228 kW (310 CP). Conducând Golf GTI Clubsport S, pilotul de cursă profesional Benjamin Leuchter a stabilit un nou record de tururi pentru vehiculele cu tracțiune față pe Nordschleife la Nürburgring în mai 2016. Timp: 07:49:21 minute.

0 replies on “Noul Golf GTI Clubsport – Premiera mondială a modelului GTI de vârf de 300 CP”