„Nose Team” de la Audi își petrece ziua mirosind mașini noi

3

              

„Nose Team” de la Audi își petrece ziua mirosind mașini noi 1

      Nu există nimic asemănător cu acel miros de mașină nouă și, în timp ce consumatorilor din China nu le place, Audi se asigură că fiecare mașină nouă pe care o produce are mirosuri potrivite.       Producătorul german de mașini este atât de hotărât să facă mașinile care miros frumos, încât folosește o echipă „Nose Team” (sau Nasenteam în germană) pentru a mirosi corect. Nu, aceasta nu este o glumă de 1 aprilie!

„Nose Team” de la Audi își petrece ziua mirosind mașini noi 2

     „Nose Team” de la Audi funcționează din 1985 și încearcă să asigure ca mirosurile de materiale și substanțe chimice utilizate în procesul de producție al fiecărei mașini să fie cât mai neutre.

     Echipa de cinci persoane care lucrează la Centrul de Calitate Audi din Bavaria miroase pe o scară de la unu („inodor”) la șase („insuportabil”), relatează The Drive. Materiale precum sticla, ceramica și metalele sunt adesea clasificate în timp ce alte materiale folosite trebuie să fie clasificate sub un patru („iritante”) pentru a trece testele.

       Unul dintre membrii cheie ai „echipei nasului” Audi este Heiko Lüßmann-Geiger, care se asigură că noile modele Audi trec testul de miros încă de la începutul anilor 2000. El spune că mirosul unui vehicul este o caracteristică importantă de confort care poate influența experiența de proprietate a unei mașini.

„Nose Team” de la Audi își petrece ziua mirosind mașini noi 3

     „În vârful acestei piramide ierarhice este starea de bine a clientului, iar la bază este mirosul”, spune el. „Dacă un client este acum iritat de acest miros, el nu va mai percepe corect toate celelalte proprietăți pozitive ale confortului vehiculului. El este prea iritat de stresul provocat de miros.

     Nu numai modelele Audi noi trebuie să treacă testul mirosului. Producătorul german de mașini aduce adesea vehicule de producție alese într-un mod aleatoriu, în laboratorul său, pentru a se asigura că vor mirosi proaspăt chiar și după ce au fost livrate de către dealeri. Dacă nu au parfum specific, echipa va căuta modificări în procesul de fabricație care ar fi putut avea un impact sau va arăta dacă un furnizor de piese folosește materiale noi.

Sursa:https://www.carscoops.com/2020/05/audis-nose-team-makes-sure-their-new-cars-smell-right/

Lasă-ne un comentariu

avatar
  Subscribe  
Anunță-mă pentru