Model de sustenabilitate

4

Audi Brand Experience Center în aeroportul din Munchen

  • Conceptul energetic holistic bazat pe energie geotermică
  • 1.650 de panouri solare generează energie electrică pentru unul dintre cele mai mari parcuri de încărcare din Europa
  • Horst Hanschur, Director Retail Business Development & Customer Services afirmă despre acest concept că reprezintă:

Inspirație pentru rețeaua noastră internațională de vânzări și pentru oaspeții din toată lumea.

Ingolstadt, 16 decembrie 2019 – Concepte sustenabile pentru viitoarele vânzări: Recent, compania a demonstrat că economia și ecologia nu se contrazic la noul Audi Brand Experience Center din aeroportul din München. Clădirea de 3.580 de metri pătrați este ca o vitrină pentru tehnologia de ultimă generație a energiei și construcțiilor. Ca centru internațional de instruire pentru rețeaua de vânzări Audi dar și locație de evenimente, aceasta funcționează ca un model.

Model de sustenabilitate 1

Audi Brand Experience Center a fost adăugat la amplul campus Audi din incinta aeroportului din Munchen, ca al patrulea centru de pregătire pentru comerțul internațional. „Concentrându-ne clar asupra sustenabilității, afirmăm foarte clar că abordăm acest subiect în mod holistic și mult dincolo de electrificarea flotei de vehicule”, spune Horst Hanschur, Director Retail Business Development & Customer Services. De exemplu, compania intenționează să transforme toate locațiile de producție Audi din întreaga lume neutră de CO2 până în 2025. Audi intenționează să atingă întreaga companie cu neutralitate de CO2 până la 2050. „De asemenea, lucrăm îndeaproape cu partenerii noștri comerciali în această călătorie. Audi Brand Experience Center servește ca domeniu pentru experimentare și inspirație în același timp.

De exemplu, întreaga tehnologie de climatizare din noul centru de pregătire și evenimente se bazează pe utilizarea energiei geotermale: conductele care pot fi utilizate atât pentru încălzire, cât și pentru răcire sunt instalate în plăcile dintre etajele clădirii. Protecție solară triplă de pe întreaga fațadă deviază razele de soare, ceea ce reduce în special sarcina de răcire în timpul verii, asigurând în același timp un nivel ridicat de transmisie a luminii.

Noua clădire este prima proprietate construită durabil pe aeroportul din München. Fațadele de sticlă ale centrului cu aspect futurist constau din puțin sub 450 de metri pătrați de elemente fotovoltaice transparente, cu peste 1.650 de celule solare, care furnizează aproximativ 42.000 de kilowati de ore de energie electrică pe an. Aceasta corespunde consumului anual de energie electrică din 10 gospodării de patru persoane. Această energie electrică generată de energie solară poate fi stocată temporar prin intermediul a două dispozitive de stocare a bateriei pe care Audi le-a fabricat din baterii second-life. Electricitatea generată este utilizată pentru clădirea în sine și pentru încărcarea mașinilor electrice. Există un număr de șase puncte de încărcare în fața clădirii, inclusiv două puncte de încărcare rapidă de 150 de kilowati. Aceste terminale de încărcare au fost adăugate la cele 78 de puncte de încărcare ale parcului de încărcare electrică AUDI AG de pe aeroportul din Munchen, ceea ce îl face unul dintre cele mai mari parcuri de încărcare din toată Europa.

În calitate de ”eye – catcher”, Audi a instalat meteoritul walk-on la terminalele de încărcare din fața Brand Experience Center, care „aterizase” pe terenurile aeroportului pentru lansarea pe piață a Audi e-tron. Audi experimentează materialele de fațadă care leagă dioxidul de carbon permanent și este testat pentru a fi utilizat în dealeri.

Ca stație de umplere electrică, meteoritul este, de asemenea, un element important al Campaniei „Charge and fly”. Până pe 20 decembrie 2019, persoanele care dețin o mașină electrică sau un hibrid plug-in pot să-și parcheze gratuit mașina de orice marcă aici și să o încarce complet în timp ce călătoresc cu avionul. Meteoritul Audi e-tron va rămâne disponibil ca stație publică de încărcare chiar și după încheierea perioadei de promovare. Brandul cu cele patru inele extinde continuu Campusul Audi pe aeroportul din Munchen din 1998: în afară de Audi Brand Experience Center, compania este reprezentată de Sfera myAudi, Audi Conference Center și alte trei centre de instruiri Audi .

Lasă un răspuns