ID.4 – O mașină pentru toate ocaziile

8

      Spațiu suficient pentru familie și relaxare, compact pentru traficul în oraș și confortabil pe călătorii mai lungi – nu este nimic dn ce noul Volkswagen ID.4 nu poate face!

      Cu ID.3, Volkswagen a scos mașinile electrice din categoria de nișă și a deschis un nou capitol despre mobilitatea durabilă individuală. Acum povestea continuă cu SUV-ul ID.4. Cel mai recent model electric din familia ID începe în cel mai mare segment de piață din lume, clasa SUV-ului compact.

     Potrivit Autorității Federale de Transport Automobile din Germania (KBA), una din patru persoane din Germania conduce singur un vehicul din clasa compactă, una din opt o mașină de dimensiuni medii și deja una din douăsprezece un SUV. Pentru toți acești oameni, ID.4 poate fi următoarea lor mașină. De ce? Deoarece primul SUV electric al mărcii Volkswagen infirmă destul de mult toate preconcepțiile legate de mașini electrice, oferă multe opțiuni de utilizare diferite și, prin urmare, este probabil să fie atractiv pentru o bază largă de clienți.

   ID.4 este lansat în Europa cu două modele de ediție diferite – ID.4 1ST și ID.4 1ST Max. Prețul stabilit pune ID.4 la același nivel de preț cu Tiguan – cel mai popular SUV din Germania.

    ID.4 – Suficient de spațiu pentru familie

    Familiile se pot bucura: ID.4 oferă mult spațiu pentru copii și chiar găzduiește două scaune pentru copii în al doilea rând. Mai presus de toate, cele trei locuri de dimensiuni mari din al doilea rând sunt un criteriu decisiv pentru mulți. Până în prezent, doar unele SUV-uri sau monovolume mari oferă această caracteristică. Ampatamentul lung de 2,77 metri lasă la fel de mult spațiu pentru picioare în spate ca într-un vehicul din clasa următoare. Acoperișul panoramic din sticlă (standard pe ID.4 1ST Max) se extinde aproape pe întregul acoperiș și aduce multă lumină pentru citire sau joacă pentru toți pasagerii.

     ID.4 – SUV-ul compact

    Volkswagen dorește să atragă un grup larg de clienți cu SUV-ul compact fără emisii CO2. Acesta este motivul pentru care oferă mult spațiu în interiorul mașinii, dar și dimensiuni compacte la exterior. Platforma de acționare electrică modulară (MEB) face asta posibil. Deoarece bateria litiu-ion este amplasată în podeaua vehiculului și motorul este montat direct în fața punții spate, spațiosul ID.4 oferă dimensiuni exterioare ca o mașină compactă. Aceasta înseamnă că se potrivește în aproape orice loc de parcare și nu are probleme nici măcar pe drumuri înguste.

     Numeroase sisteme de asistență susțin, de asemenea, conducerea în traficul din oraș și parcarea. Sistemul de frânare de urgență „Front Assist” vine ca standard în ID.4. Acest lucru permite mașinii să detecteze pietonii și obstacolele și să prevină o coliziune iminentă. Ajutorul standard de parcare acustic este, de asemenea, util și aduce, de asemenea, o funcție automată de frânare. În plus, ID.4 are un cerc de cotitură de aproximativ 10,2 metri – uimitor de mic pentru dimensiunea sa.

      ID.4 – Merită întotdeauna o călătorie

    Ani de zile, autonomia slabă și procedura lungă de reîncărcare au constituit deficiențele majore ale vehiculelor electrice. Cu ID.4, acesta este în mare parte un lucru din trecut. De asemenea, e-SUV-ul se descurcă pe distanțe mari cu brio. În modelele ID.4 1ST, o baterie cu un conținut net de energie de 77 kWh servește ca unitate de stocare a energiei. Oferă o autonomie de până la 522 de kilometri. La o stație de încărcare rapidă DC, ID.4 cu bateria de 77 kWh poate reîncărca DC pentru următorii 320 de kilometri (conform WLTP) în aproximativ 30 de minute – cu o putere de încărcare de până la 125 kW.

   Capacitatea suficientă a bateriei, încărcarea rapidă, plus un interior spațios și un portbagaj generos de 543 litri fac din ID.4 vehiculul ideal pentru turism. Pentru cei cu și mai multe bagaje: o cutie de depozitare poate fi montată cu ușurință pe șinele standard de acoperiș.

Siguranță datorită sistemelor de asistență (în limitele sistemului)

Lane Assist: Sistemul de avertizare de părăsire a benzii poate ajuta la asigurarea faptului că vehiculul nu depășește banda.

Asistență frontală: asistența de frânare de urgență, inclusiv funcția de frânare prin rotație și suportul de acțiune evazivă pot ajuta la prevenirea accidentelor

ACC:

-Control distanță „stop & go” cu limitator de viteză:

-Interpretarea datelor de navigație și a simbolurilor de trafic.

-ACC poate reduce automat viteza în fața curbelor, a sensurilor giratorii, a indicatoarelor de limitare a vitezei și a orașelor.

Asistență ecologică: avertizează șoferul atunci când ar trebui să scoată piciorul de pe pedala de accelerație din motive de eficiență.

Asistență de călătorie: poate controla distanța față de vehiculul din față și poate ajuta la păstrarea mașinii în mijlocul benzii.

Side Assist: Poate ajuta la schimbarea benzii de circulație prin intermediul sistemului radar.

Asistență de urgență: poate opri mașina când șoferul nu mai poate face acest lucru.

     ID.4 – Mașină și un plus de utilitate

    Chiar și cei care doresc să transporte articole mai mari vor găsi ID.4 partenerul ideal. Portbagajul de 543 litri poate fi extins la 1.575 litri prin rabatarea scaunelor din spate. ID.4 1ST Max are hayonul „Easy Open & Close” acționat electric la bord, care se deschide prin mișcarea piciorului. Există, de asemenea, o plasă pentru bagaje, pereți despărțitori și o podea de încărcare variabilă.

    Și dacă nu este suficient: o opțiune pentru remorcă poate fi comandată. Acest lucru permite SUV-ului electric să tracteze remorci cu o greutate de până la 1.000 kg (limitat, cu o pantă de 12%) – suficient pentru o vizită la magazinul de bricolaj cu o remorcă standard. Și este, de asemenea, practic pentru instalarea unui suport pentru biciclete deasupra – pentru vacanțe de familie sau excursii spontane cu bicicleta montană în pădure. Datorită tracțiunii bune pe puntea spate și a gardei la sol de 16 centimetri, ID.4 face o figură frumoasă pe teren ușor.

       ID.4 – Mașină cu factor de distracție

    ID.4 este un vehicul de familie versatil, un SUV practic – și o mașină care garantează distracția la volan. Deoarece nu doar roțile mari cu un diametru de până la 21 inch sunt cele care arată caracterul sportiv și robust al mașinii: un motor electric stă direct în fața punții spate a ID.4. Sprintul de la 0 la 100 km / h durează doar 8,5 secunde în cea mai puternică versiune, iar viteza maximă este limitată la 160 km / h. Datorită distribuției uniforme a greutății pe ambele axe, ID.4 oferă, de asemenea, o tracțiune excelentă. Tracțiunea spate este un factor suplimentar de distracție. În curând va urma un model sportiv de top cu tracțiune integrală.

     Datele bune legate de performanță au, de asemenea, legătură cu aerodinamica extrem de dezvoltată. În plus față de forma de bază curentă a corpului, multe soluții detaliate contribuie la acest rezultat remarcabil. De exemplu, stopurile împreună cu spoilerul mare de pe acoperiș asigură o pauză curată în flux. La aceasta se adaugă centrul de greutate neobișnuit de scăzut pentru un SUV. În funcție de echipament, ID.4 este cu aproximativ 10 centimetri mai mic decât Tiguan și impresionează prin manevrabilitate agilă – nu în ultimul rând datorită tracțiunii spate și distribuției sale de greutate de 50:50 pe cele două axe.

     Interesant este că șoferul poate decide spontan dacă își dorește ca e-SUV-ul să fie mai sportiv sau mai confortabil. Cuvântul magic pentru aceasta este DCC (Dynamic Chassis Control). Comanda adaptivă a șasiului poate fi comandată opțional. Este legat de selecția profilului de conducere, care oferă o gamă de moduri Eco, Confort și Individual. Ambele sisteme fac ca gama dintre confort și sportivitate să fie și mai largă.

    APAN Automobile, Dealer și Service Volkswagen, vă pune la dispoziție constant oferte și configurații personalizate printr-o simplă solicitare la adresa de mail: vanzari.vw@apan.ro

Lasă un comentariu...