Conceptul de reciclare a aluminiului integrat în producția a șapte linii de produse

3

      Conceptul de reciclare a aluminiului integrat în producția a șapte linii de produse: peste 350.000 de tone de emisii de CO2 economisite de la implementare

Conceptul de reciclare a aluminiului integrat în producția a șapte linii de produse 1

     Audi are o lungă tradiție de a folosi aluminiu. Primul Audi A8 cu Audi Space Frame, o realizare de pionierat în construcția ușoară, a debutat în 1994. Audi continuă să folosească metalul ușor în diverse componente a ceea ce este acum a patra generație a sedanului de lux ca parte a unui amestec de materiale inovatoare. Totuși, producția de aluminiu este foarte consumatoare de energie. Prin urmare, Audi gestionează materialul într-o buclă de reciclare. Acest lucru economisește materii prime prețioase și ajută ca mașinile să intre în faza de utilizare cu un echilibru mai bun față de mediu. Sediile din Ingolstadt și Neckarsulm folosesc aluminiu reciclat pentru fabricarea unor componente din modelele Audi A3, A4, A5, A6, A7 și A8, precum și pentru piese din modelul Audi e-tron și e-tron Sportback. Alte fabrici vor urma în timp util.

     „Utilizarea eficientă și cumpatată a resurselor este la fel de importantă pentru noi ca reducerea emisiilor de CO2”, afirmă Marco Philippi, șeful Strategiei de Achiziții. „Aportul de energie pentru reutilizarea aluminiului secundar este cu până la 95 la sută mai mic decât pentru producția de aluminiu primar.”

      Audi a introdus “Aluminum Closed Loop” („Bucla închisă din aluminiu”) pe site-ul Neckarsulm încă din 2017. Decupajele din foi de aluminiu produse în magazinul de presă sunt trimise imediat înapoi la furnizor. Furnizorul le reciclează în foi de aluminiu de calitate egală, pe care Audi le folosește apoi în producție. Audi colaborează cu doi furnizori la Neckarsulm pentru această Buclă de aluminiu, crescând astfel cantitatea de aluminiu gestionată în bucla închisă. Acest lucru a obținut o economie de aproximativ 150.000 de tone de CO2 în 2019, cu două treimi mai mult decât anul precedent. Uzina Ingolstadt a introdus recent “Aluminum Closed Loop”. Uzina din Győr intenționează să o introducă anul viitor, cu secții suplimentare și linii de model care trebuie urmate în timp util. Aluminiul secundar este utilizat în prezent în diferite părți ale caroseriei Audi A3, A4, A5, A6, A7 și A8, precum și în anumite părți ale Audi e-tron și e-tron Sportback.

     Trecerea la mobilitatea electrică mărește proporția emisiunilor de CO pe care lanțul de furnizori se bazează. Și în procesele de producție, Audi va genera în perspectivă aproape un sfert din emisiile sale de CO₂ până în 2025, pe baza mediei flotei prognozate. Prin urmare, Audi lucrează cu furnizorii săi pentru a aborda măsuri care vor avea un impact în această fază incipientă a producției. În 2018, compania a inițiat deja un program comun de CO2 cu furnizorii săi pentru a identifica măsuri de reduceri suplimentare de CO2 în lanțul de aprovizionare. Oportunitățile constau în principal în creșterea succesivă a utilizării materialelor secundare, utilizarea materialelor prelucrate sau reciclate, în componentele polimerice și utilizarea energiei electrice verzi. Se preconizează că aceste măsuri vor fi pe deplin eficiente până în 2025 și vor asigura o economie potențială de CO2 de 1,2 tone metrice pe vehicul.

      Aveți întrebări legate de modelele Audi? Lăsați-ne un mesaj la adresa de e-mail contact@apanautomobile.ro sau pe pagina de Facebook APAN Automobile Audi și răspundem cu plăcere solicitărilor dumneavoastră.

Lasă un răspuns