INSPIRATĂ DE R5 TURBO ȘI VÂNDUTĂ ÎN PRIMUL MAGAZIN VIRTUAL RENAULT.
RACING SHOE5: EDIȚIE SPECIALĂ DE TENIȘI PENTRU COLECȚIONARI, INSPIRATĂ DE R5 TURBO.
Începând cu 15 mai, 960 de perechi de teniși vor fi vândute exclusiv via nft.renault.com. Primul magazin virtual al mărcii Renault va oferi o experiență de cumpărare imersivă, în 3D. Fiecare pereche de teniși, numerotată individual, va fi fabricată odată ce versiunea NFT a fost achiziționată. Acestea vin cu un pașaport digital, în format NFT, care atestă dreptul de proprietate și autentifică originea materialului folosit la realizarea lor.
După succesul primei colecții „genR5”, Renault lansează o ediție limitată de 960 de perechi de teniși inspirați de R5 Turbo.
Colecția poate fi văzută pe nft.renault.com, primul magazin virtual 3D Renault. Showroom-ul online se mândrește cu o experiență audio-vizuală cu totul nouă. După ce au ales mai întâi un avatar, vizitatorii pot descoperi ediția de colecție RACING SHOE5 în culorile R5 Turbo.
RACING SHOE5: EDIȚIE SPECIALĂ DE TENIȘI PENTRU COLECȚIONARI, INSPIRATĂ DE R5 TURBO.
Toate cele 960 de perechi de teniși sunt fabricate din piele certificată LWG (Leather Working Group). Fiecare pereche unică, numerotată individual, va fi realizată în urma achiziționării versiunii NFT pentru 265 EUR.
Membrii comunității R3NLT vor avea acces exclusiv la magazinul online pe 15 mai. A doua zi, site-ul va fi deschis pentru oricine s-a înscris pentru acces anticipat. În cele din urmă, accesul general al publicului la nft.renault.com se va face începând cu data de 17 mai.
„RACING SHOE5 este un semn clar că a fi parte din programul R3NLT înseamnă a fi parte dintr-o relație specială cu marca Renault!”
„Tot ce a fost necesar pentru a trăi experiența RACING SHOE5 a fost să deschidem porțile primului nostru magazin online dedicat acestei ediții de colecție.” subliniază Arnaud Belloni, Global Marketing Director Renault.
Al doilea drop NFT al Renault este o oportunitate unică pentru fanii mărcii de a obține o pereche exclusivă de teniși, de a se bucura de o experiență 3D captivantă și de a avea, de asemenea, o întâlnire exclusivă cu designerii mărcii la Centrul de Cercetare și Dezvoltare Renault. Proprietarii vor avea, de asemenea, acces la o colecție de merchandising exclusivă și personalizabilă.