Luna mai, anul 2000. Pășesc timid și cu emoție în showroom-ul APAN. Încep o activitate nouă.
În showroom doua mașini superbe RENAULT MEGANE îsi așteaptă cumpărătorii. Mă înarmez cu un biblioraft, facturier, chitanțier, întocmesc un tabel în Excel, trec la poziția număr curent nr. 1, urmând ca în dreptul lui să completez mai departe Nume client, Tip auto, Serie șasiu, Preț etc… .
Veneam dintr-un domeniu total diferit: firmă de construcții civile și industriale. La plecare șeful meu auzind unde urmează să lucrez îmi spune: “Crezi că în Brăila veți găsi oameni care să-și permită să cumpere o mașină de o asemenea valoare?”. S-a dovedit că nu cunoștea potențialul oamenilor din Brăila și din vecinătăți și nu vedea în perspectivă. Nu pot descrie emoțiile pe care le-am trăit când stăteam de vorbă cu primii clienți și mai ales “groaza” primelor incasări. Plățile se făceau cash. Era un moment în care atât noi, angajații, dar și clienții eram foarte emotionați. Era un moment de sărbătoare, emoții care mă încearcă și acum când îmi aduc aminte și încerc să scriu aceste rânduri. Clienții, în mare majoritate parte masculină, făceau o a doua alegere importantă în viața lor, prima fiind soția (cel puțin așa se vehicula în acele timpuri). Emoțiile clienților, chiar dacă nu le recunoșteau, îi dădeau de gol pentru că atunci când plecau din showroom, unii uitau să lase frâna de mână.
Iată-ne acum după douazeci de ani. APAN a devenit Grupul APAN. Amploarea și serviciile grupului sunt foarte frumos și amănunțit descrise în paginile blog-ului.
După tot acest timp, după mii de mașini vândute la nivel de grup, după sute de momente de bucurie când spui “YES, am reusit!” dar și după sute de dezamăgiri, m-am gândit că ar fi frumos să avem un “ALBUM DE FAMILIE”. Iar pentru acest lucru provoc și în același timp îi rog pe toți clienții noștri începând cu anul 2000 care au poze cu autovehiculele cumpărate de la noi să ni le transmită pentru a fi postate (ne comunicați, vă rog, data achiziției). Haideți să retrăim emoția și bucuria momentului când ați pus cheia în contact și ati scos personal mașina din showroom, cu numere roșii .
În încheiere aș vrea să mulțumesc tuturor clienților care în acești 20 ani au avut încredere în noi și care au ales să facă parte din această mare și minunată familie.
Așteptăm cu nerăbdare fotografiile dumneavoastră alături de autovehicolul achiziționat de la APAN, indiferent de data achiziției.
Încep eu și postez primele fotografii ale câtorva clienți din 2000 care au avut amabilitatea să mi le transmită pe pagina de facebook Apan Cars.