Noile motorizări ECO-G de la Dacia

3

ECO-G este o nouă denumire pentru motorizările autoturismelor Dacia și în același timp o soluție cu dublă alimentare care funcționează cu benzină și GLP (gaz auto).

          Noile motorizările Dacia ECO-G sunt accesibile ca preț, ofertele pentru achiziționarea unui astfel de model sunt simple și fără compromosuri în ceea ce privește calitatea.

          Autonomia acestor autoturisme este una foarte generoasă, datorită celor 2 rezervoare (separate), unul pentru benzină iar celălalt pentru GPL. Autonomia cumulativă fiind de peste 1.000km.

Performanțele motorizării ECO-G

          După cum probabil știți, până acum, motorizările cu funcționare GPL aveau o performanță cu 4 – 5% mai mici, în comparație cu motorizările pe benzină. Inginerii Dacia au insistat foarte mult pe perfecționarea noului motor de 1.0L ECO-G 100CP, fapt care îi permite acum autoturismului, să furnizeze un cuplu mai mare când este alimentat cu GPL față de alimentarea pe benzină.

Alimentare GPL – 170 N.m.

Alimentare Benzină – 160 N.m.

Mobilitate fără limite și funcționare simplă

          Datorită dispozitivelor de siguranță încorporate : Supapă de siguranță, Clapetă anti-retur și Limitarea umplerii la 80%, autoturismele ECO-G au posibilitate de acces în parcările subterane.

          Comutarea de la benzină la GPL și invers se poate realiza în două moduri: Manual sau Automat.

Manual, acționând oricând comutatorul dedicat din habitaclu.

Automat, când unul dintre cele 2 rezervoare este gol.

          Dacă sunteți curioși și vreți să vedeți cum se simte cuplul unui motor ECO-G, cum funcționează autoturismul  și toate avantajele acestor motorizări vă invitam la  APAN dealer Dacia pentru un Drive-Test.

În încheiere am să enumăr câteva lucruri importante, în completarea celor mai sus menționate, pe care trebuie să le știți despre aceste motorizări.

1) Motorizările sunt: accesibile, practice și economice.

2) Motorizările ECO-G emit cu 11% mai puțin CO2 în comparație cu cele pe benzină (cu o motorizare echivalentă)

3) Pornirea motorului se face întotdeauna pe modul benzină (rezervorul de benzină nu trebuie să fie niciodată gol)

4) Dacă este selectat modul GPL, după pornirea pe benzină, autoturismul se va comuta automat cât mai curând pe GPL.

5) Rezervorul este amplasat în locul roții de rezervă. Fără a reduce dimensiunea portbagajului.

6) Roata de rezervă este înlocuită cu un kit de reparație.

7) Alimentarea unui plin de GPL se face în doar 2 minute.

[expander_maker id=”2″ more=”Răspunde la câteva întrebări” less=”Ascunde”][/expander_maker]

One reply on “Noile motorizări ECO-G de la Dacia”

Comments are closed.