Audi Intelligence Experience: Mașina Empatică

3

Cu proiectul Audi Intelligence Experience, Audi oferă perspective asupra modului în care clienții săi vor experimenta și interacționa cu automobilul în viitor. Audi Intelligence Experience mărește nivelul de bunăstare, siguranță și confort al pasagerilor prin funcții inteligente și utilizarea inteligenței artificiale. Pentru a face acest lucru, mașina se familiarizează cu utilizatorii săi și cu obiceiurile lor și își adaptează confortul și sistemele de infotainment pentru a se potrivi cu preferințele lor. Audi este astfel o mașină care se gândește de la sine și un însoțitor empatic pentru mobilitatea de zi cu zi.

Conceptul: mașina ca un însoțitor atent

Ei execută singuri comenzi de rutină, se adaptează perfect utilizatorului și iau cât mai multe lucruri din grija lui: Generația actuală de sisteme MMI se apropie deja foarte mult de îndeplinirea acestei cerințe. De exemplu, ele prezintă un sistem de navigație de auto-învățare. Salvează destinațiile preferate ale șoferului, le conectează cu data, ora și situația actuală a traficului și derivă rutele sugerate din aceste date. O altă caracteristică este personalizarea, care permite utilizatorilor multipli să specifice până la 400 de preferințe individuale, de la poziția scaunului și ghidarea rutelor până la media. Următorul nivel de personalizare va fi disponibil pe modelele Audi selectate la mijlocul anului.

Portofoliul de idei pentru mașina empatică este deja integrat în mașini spectaculoase precum Audi AI: CON din 2017, iar acum a fost extins. Piesa centrală este asistentul personal inteligent sau PIA pe scurt. Folosind metode de inteligență artificială, PIA combină datele în mod inteligent unele cu altele – date din mașină, date despre șofer, rapoarte despre blocaje și proiecții de trafic, precum și informații de pe Internet. PIA răspunde, de asemenea, la intrările vocale și folosește algoritmi personalizați pentru a comunica autonom și adaptativ cu utilizatorul.

Audi a oferit o privire spre viitor la Târgul de tehnologie CES 2020. Proiectul Audi Intelligence Experience descrie un scenariu în care mașina efectuează o analiză precisă cu privire la funcțiile și setările pe care utilizatorul său le preferă, fie pentru poziția scaunului și funcția de masaj, medii, ghidare a traseului, iluminare interioară, umiditate și temperatură a aerului din interior. Audi viitorului identifică preferințele respective după puțin timp și ajustează setările singure. Dacă doriți, mașina își poate ajusta setările în funcție de starea utilizatorului, pe care o identifică cu ajutorul senzorilor din vehicul care respectă stilul de conducere al utilizatorului și funcțiile vitale, cum ar fi temperatura pielii și pulsul. În acest sens, Audi Intelligence Experience crește nivelul de siguranță al pasagerilor.

În timpul călătoriilor mai lungi sau în situații de trafic complexe, Audi poate reda muzică relaxantă, regla scaunul într-o poziție relaxantă sau întuneca iluminatul interior atunci când este întuneric afară, de exemplu. Desigur, pasagerii pot decide singuri în ce grad vor să folosească această inteligență artificială.

La CES 2020, vizitatorii au experimentat funcțiile de bază ale Audi Intelligence Experience într-un prototip. Utilizatorii care s-au așezat pe scaunul șoferului au fost întâmpinați personal, iar o proiecție video le arată experiențe de conducere care corespund rutinei zilnice și stării lor actuale. Asistentul digital începe un dialog vocal cu utilizatorul în mod proactiv și ajustează toate sistemele, de la sistemul scaun și până la sunet, în consecință și oferă sfaturi pentru o rutină zilnică optimizată.

Descoperă și tu cele mai noi tehnologii Audi și solicită mai multe detalii consilierilor noștri de vânzări la showroom-ul APAN Automobile Audi situat în Galați, Str.Brăilei, nr.269, sau la numărul de telefon 023640001.
0 replies on “Audi Intelligence Experience: Mașina Empatică”