Record de autonomie

4

Record de autonomie: ID.3 parcurge călătoria din Zwickau (Germania) în Elveția cu o singură încărcare

  • Un autovehicul Volkswagen complet electric acoperă o distanță de 531 kilometri fără încărcare
  • Autonomia oficială WLTP depășită cu peste 100 de kilometri
  • Călătorie efectuată pe drumuri publice și autostrăzi
It all starts with a full charge: Felix Egolf collects the new ID.3 at the Volkswagen plant in Zwickau, which has been completely converted to the production of e-cars only.

Noul Volkswagen ID.31 a stabilit primul său record de autonomie: mașina electrică a acoperit distanța de 531 de kilometri dintre Zwickau(Germania) și Schaffhausen (Elveția) cu o singură încărcare. Oficial, modelul are o autonomie de până la 420 kilometri (WLTP). Acest reper a fost depășit cu peste 100 de kilometri – o creștere de 26 procente. Autovehiculul face parte din producția de serie ID.3 1st Pro Performance, având o baterie de 58 kWh produsă la fabrica de autoturisme electrice de la Zwickau. Traseul către Elveția a constat în întregime din drumuri publice și autostrăzi, trecând prin orașe precum Bayreuth și Ulm. Autovehiculul care a stabilit recordul a fost condus de “hypermiler-ul” Felix Egolf, originar din Elveția. Termenul “hypermiling” a fost inventat în SUA și se referă la conducerea unui autovehicul de serie folosind tehnici care maximizează eficiența și minimizează consumul.

“Această mașină are de toate, este compactă dar spațioasă, are un design cool, aproape futurist și coeficient de rezistență aerodinamică scăzut. Deși călătoria record nu este în totalitate comparabilă cu o deplasare zilnică, subliniază utilitatea cotidiană a ID.3. “Cu bateria de înaltă tensiune, grupul de propulsie eficient și funcția de încărcare rapidă, nici chiar călătoriile lungi nu mai sunt o problemă”, spune Reinhard de Vries, Director General pentru Tehnologie și Logistică la Volkswagen Sachsen. “Acesta este de asemenea un mesaj puternic pentru întregul colectiv din Zwickau și pentru întreaga echipă ID.”

Pe lângă tehnologie, cursa pentru noi recorduri depinde mai ales de un stil de conducere economic. Felix Egolf a ridicat constant piciorul de pe accelerație și a lăsat ID.3 să ruleze liber. În zonele de autostradă ale călătoriei, a utilizat uneori “efectul de aspirație” al camioanelor din fața lui. Greutatea, pe de altă parte, nu a fost cea ideală: greutatea suplimentară a cameramanului și a echipamentului tehnic a ridicat greutatea totală cu aproximativ 250 kg. În plus, consumatorii auxiliari cum ar fi navigația, luminile de zi, radioul și ventilația au fost activi temporar sau permanent. Cu toate acestea, consumul a fost de doar 10,9 kWh/100 km. Clasa de consum standardizată pentru ID.3 este 15,4-14,5 kWh/100 km.

În proporție de 44 procente, călătoria s-a desfășurat pe autostrăzi și 56 procente pe drumuri naționale. Viteza medie a fost de 56 km/h. Felix Egolf a făcut călătoria dintre Zwickau și Schaffhausen în aproximativ nouă ore. Autovehiculul care a reușit recordul a fost un ID.3 1st Pro Performance1 de culoare gri mangan, cu o baterie de 58 kWh și 204 CP.

ID.3 este construit în fabrica de mașini electrice din Zwickau și este primul membru al familiei de autovehicule Volkswagen complet electrice ID. Fabrica din Saxonia joacă un rol cheie în tranziția de sistem către mobilitatea electrică: în premieră, o mare fabrică de producție de mașini este convertită în totalitate la mobilitate electrică, cu investiții curente de 1,2 miliarde €. Toate lucrările de conversie vor fi finalizate în acest an, conform planificării. În 2021, primul an cu producție completă ca fabrică de EV, vor ieși pe porțile uzinei din Zwickau 300.000 de autovehicule electrice bazate pe configurația electrică (MEB). Unitatea va deveni astfel cea mai mare și mai eficientă fabrică de Electric Vehicles din Europa și un pionier în transformarea rețelei de producție globale a Volkswagen.

Mai multe detalii vă pot oferi consilierii de vânzări Volkswagen la showroomul situat în Brăila sau online, pe pagina de Facebook APAN Automobile Volkswagen. Vă așteptăm!

0 replies on “Record de autonomie”