NOUL RENAULT MEGANE E-TECH 100% ELECTRIC

5

           Noul Megane este un nou venit in lumea EV, cu un limbaj de design sensual-tech, compact la exterior, spatiu suficient la interior, cu o baterie subtire de 60kwh pentru o autonomie de pana la 470 km.

      Asemeni unui smartphone, noul Megane E-Tech se incadreaza in ecosistemul digital al utilizatorului sau, fiind un vehicul de o inalta tehnologie, dezvoltat impreuna cu Google si bazat pe sistemul de operare Android Automotive. Vehicului vine cu un Asistent Google, Google Maps si Google Play, incorporate pentru o experienta de conducere utila personalizata si fara probleme.

       “Noul Mégane întruchipează revoluția electrică pe care Renault a început-o acum un deceniu. Prin democratizarea tehnologiei electrice, Noul Mégane reușește să ofere vehiculul electric la prețuri accesibile, fără compromisuri privind eficiența și plăcerea de a conduce. Ceea ce transmite acest vehicul este emoție, l-am creat imaginându-l ca fiind GTI-ul vehiculelor electrice.”  a declarat Luca de Meo, CEO Renault Group.

      Pastreaza din aspectul fiecarei generatii de Megane, facandu-l astfel, un model iconic al segmentului sau prin placerea de a conduce, confort, relaxare, spatiu interior si volum in portbagaj, adaugandu-se caracteristici atractive precum design-ul interesant, raportul dimensiune-spatiu fara precedent  si toate beneficiile obisnuite ale unei masini electrice.

         De asemeni marcii, design-ul Renault evolueaza si devine tot mai tehnologic, in timp ce pastreaza caracteristicile senzuale ce i-au asigurat succesul, prin incorporarea elementelor din universul tehnologic si alte elemente ale caror coduri sunt inspirate din lumea obiectivelor hi-tech si hi-fi.

             Functiile sunt inspirate din lumea crossover-urilor si ofera o senzatie de robustete prin jantele de 20 inch, prin benzile de protectie pe partea interioara si pasajele rotilor si prin linia inalta a centurii. Inaltimea interioara, spatiul si volumul portbagajului aduc aminte de modelele traditionale hatchback.

Imbunatatirea performantelor aerodinamice s-a realizat printr-o stilizare eficienta, fiind un aspect important al procesului de proiectare al autovehiculului.

              Iliminarea full-LED in partea din fata si din spate a autovehiculului a fost proiectata cu laser fin pentru a exprima modernitatea, avand o semnatura luminoasa noua, cu modele electrizante.

OpenR, este piesa centrala a interiorului Noului Megane, intruchipand toata tehnologia incorporata in modelul de ultima generatie. Noul ecran OpenR combina, intr-o forma de L inversat afisajul digital al panoului de bord si afisajul multimedia al consolei centrale. Este realizat din sticla armata pentru un aspect robust, placut la atingere si la vedere.

Sistemul OpenR Link se bazeaza pe sistemul de operare Android, dezvoltat de Google, este un software deschis, in curs de dezvoltare si mereu actualizat.

            Interiorul noului Megane este inspirat din lumea mobilierului pentru acasa, cu diverse materiale neobisnuite sau reciclate, oferind pasagerilor o senzatie primitoare, ba chiar familiara.  Tapiteria primului nivel de echipare a fost realizata din material textil confectionat din materiale 100% reciclate.

       Setarile MULTI-SENSE de ultima generatie, disponibile pentru prima data pe noul Renault Megane E-Tech si interfata multimedia OpenR Link, permit soferilor sa adapteze senzatiile de pe drum si din masina, la personalitatea sau starea de spirit a fiecaruia.

         Motorul noului Megane este cu totul nou, dezvoltat in cadrul Aliantei, realizat pe doua site-uri diferite in Japonia pentru Nissan si fabrica Cleon din Franta pentru Renault.

Datorita design-ului optimizat, motorul este compact si cantareste doar 145kg, fiecare Megane fiind echipat cu urmatoarele motoare:

  • 96 KW (130CP) si 250 Nm
  • 160 KW (220CP) si 300 Nm

  Noul Megane este dotat cu incarcare in timpul franarii si ofera 2 capaciati ale bateriei:

  • 40 KWH pentru o autonomie de 300km
  • 60 KWH pentru o autonomie de pana la 470 km

       Sistemul Active Driver Assist combina controlul de viteza adapctiv contextual cu Stop&Go si Lane Keeping Assist, in timp ce controlul automat al vitezei de croaziera ramane la fel, in mod implicit este setat la modul Auto, pentru a se adapta automat la viteza detectata de camera si de sistemul de navigatie.  Asistenta pentru pastrarea benzii poate functiona corect, fara una dintre marcajele de pe marginea drumului.

          Arround View Monitor 3D este un sistem ce utilizeaza patru camere pentru a afisa un model 3D al vehicului si pentru a utiliza imprejurimile sale immediate la 360°. Functia Full Auto Park reprezinta o evolutie a sistemului de parcare semiautomat Easy Park Assist. Acest sistem este aproape complet autonom, deoarece nu mai este nevoie nici macar ca soferul sa schimbe vitezele intre tractiune si mers inapoi sau sa foloseasca acceleratia sau franele in timpul unei manevre asistate. Rolul soferului se limiteaza la monitorizarea mediului si la apasarea acceleratorului pentru a indinca sistemului sa continue sau sa opreasca manevra.

          In cele din urma siguranta fara compromisuri este data de tevile de aluminiu ale sistemui de racire a lichidului contribuind astfel, la imbunatatirea sigurantei bateriei datorita integritatii lor structurale considerabil mai puternice..

           Urmărește-ne pe Facebook pentru cele mai proaspete informații din domeniul auto sau vizitează-ne în showroomul din Brăila, pe DN22B (Șoseaua Dig) km 4 sau în Galați, de pe Bulevardul George Coșbuc 148, pentru a găsi împreună cea mai bună ofertă pentru tine și nevoile tale.

0 replies on “NOUL RENAULT MEGANE E-TECH 100% ELECTRIC”