Noul Jeep Wrangler 2020

6
Noul Jeep Wrangler  2020 1
2020 Jeep Wrangler Black & Tan Edition


Jeep Wrangler 2020 continuă să ofere tot ceea ce a fost vreodată dorit într-un Wrangler, dar în cel mai rafinat pachet de până acum. Este în continuare un vehicul capabil, asemănător unui camion, cu osii solide și un design caroserie pe cadru, iar diversele vârfuri amovibile se lipesc în jurul celor care preferă off-road-ul cu sau fără soare. Puteți chiar să luați ușile și să pliați parbrizul. Dar cel mai recent Wrangler, cunoscut sub numele de JL, călărește și se descurcă mai bine decât orice versiune anterioară. Cu siguranță oferă interiorul cel mai bine aspectat și cel mai funcțional, totuși aplicat Jeep-ului oriunde. Deși există câteva actualizări notabile pentru 2020, care sunt descrise mai jos, JL continuă să fie un vehicul cu adevărat unic, cu un apel unic care nu se potrivește cu niciun alt SUV.

Jeep Wrangler continuă să ofere tot ceea ce a fost vreodată dorit într-un Wrangler, dar în cel mai rafinat pachet de până acum. Este în continuare un vehicul capabil, asemănător unui camion, cu osii solide și un design caroserie pe cadru, iar diversele vârfuri amovibile se lipesc în jurul celor care preferă off-road-ul cu sau fără soare. Puteți chiar să luați ușile și să pliați parbrizul. Dar cel mai recent Wrangler, cunoscut sub numele de JL, călărește și se descurcă mai bine decât orice versiune anterioară. Cu siguranță oferă interiorul cel mai bine aspectat și cel mai funcțional, totuși aplicat Jeep-ului oriunde. Anul acesta aduce o serie de actualizări cu motor. Cea mai importantă este adăugarea turboalimentată EcoDiesel V6 de 3,0 litri, care face 260 de cai putere și 422 de lire-metri de cuplu. Acesta va fi disponibil doar pe Wrangler Unlimited cu patru uși cu o transmisie automată cu opt trepte. Pe modelele Sport și Rubicon, toate motoarele au acum funcționalitate standard start / stop, iar gazul V6 se alătură motorului turbo-four pentru a obține sistemul hibrid ușor eTorque pe modelele Sahara echipate automat. Există, de asemenea, câteva actualizări minore și opțiuni pentru 2020. Trimiterea Sport poate fi acum folosită cu iluminare LED, iar pachetul de opțiuni Advanced Safety Group include acum ecranul de infotainment de 8,4 inci cu navigare și grinzi automate înalte. Au fost adăugate trei noi modele de ediție specială, care sunt prezentate în fotografiile de mai sus. Ediția Willys este prevăzută cu un diferențial cu alunecare limitată din spate, balustrade și anvelope de noroi de 32 inch. Ediția Freedom adaugă accente cu tematică militară.

Noul Jeep Wrangler  2020 2
2020 Jeep Wrangler Black & Tan Edition
Noul Jeep Wrangler  2020 3
2020 Jeep® Wrangler Rubicon

Jeep Wrangler 2020 are un interior mătuș pentru a se potrivi cu aspectul exterior. Nu vă confundați cu niciun alt vehicul atunci când sunteți înăuntru. Vopseaua exterioară sângerează pe stâlpi și în alte părți ale interiorului. O poziție înaltă, așezată în poziție verticală oferă o vedere superioară asupra hotei relativ scurte și înguste. Vă așezați aproape de ferestre și de parbriz, care acum are o raclă mai abruptă cu reproiectarea. Toate controalele sunt ușor la îndemână. Se poate opta pentru o tehnologie atât de mică sau cât de mică doresc în Wranglers acum. Wrangler de bază este dotat cu un ecran tactil de bază de 5 inci pentru controale audio / mașini barebone. Un ecran tactil de 7- sau 8,4 inci poate fi opțional cu sistemul Uconnect FCA ușor de utilizat pentru cei care doresc această tehnologie. Există o diferență similară în ceea ce privește materialele, în funcție de modul de opțiune. O Sahara cu toate casetele din piele bifate poate începe să se simtă pe jumătate luxoasă, în timp ce un sport de bază este un paradis din plastic și cauciuc. Indiferent de ornamente, interiorul lui Wrangler este un loc foarte diferit decât cele mai multe mașini de vânzare astăzi (și o îmbunătățire deosebită față de predecesorii săi). Sunt disponibile o serie de proiecte de acoperiș, dar toate permit Wranglerului să fie convertibil, deși cu diferite grade de dificultate. Există hardtop-ul „Freedom Top”, cu panouri amovibile deasupra șoferului și pasagerului din față, care face ca croaziera pe autostradă să fie o relație (relativ) mai liniștită. Apoi, există două grade diferite de blaturi moi, care, evident, fac o transformare convertibilă substanțial mai rapidă. Există încă o curbă de învățare abruptă cu oricare dintre cele de sus, dar funcționarea lor a fost mult îmbunătățită pentru ultima generație. Noul lor design vă permite, de asemenea, să îndepărtați panourile laterale din spate fără a îndepărta și partea de acoperiș și luneta. Aceasta oferă fluxul de aer al unui convertibil fără a arde soarele. În cele din urmă, Jeep oferă opțional un acoperiș Sky One-Touch, care este un pic hibrid. Pare un hardtop, cu excepția porțiunii plate direct peste cap, care se pliază înapoi la apăsarea unui buton. Acest lucru vă permite să vă apropiați de deschiderea unui vârf moale, cu acoperișul îndepărtat, dar renunță la procedura complexă de a îndepărta fizic partea superioară moale. Jeep vă permite să faceți unele lucruri pe care alți producători nu le fac cu Wrangler. Cea mai mare este că ușile (două sau patru) pot fi scoase. Apoi, dacă vă place în mod deosebit gustul erorilor, parbrizul poate fi așezat pe capotă. Îndepărtați acoperișul și vă rămâneți practic cu un schelet Jeep. Caracteristici ca acestea sunt doar începutul de ce Wrangler este atât de bine iubit de fanbase-ul său.

sursa: autoblog.com

Lasă un răspuns