Golf GTI cu noul Vehicle Dynamics Manager

5

                                 

        Conducere agilă, angrenajul de vis, designul incontestabil, ergonomia perfectă, plăcerea de a conduce  – acesta este ADN-ul unei adevărate mașini sport. La Volkswagen, aceasta este reprezentată de trei litere: GTI. Cea de-a opta generație a variantei sportive de Golf este acum pe drum. Noul Golf GTI este mai digital, în rețea, mai clar proiectat și mai activ în mișcare ca niciodată. Motorul său turbocompresor generează 180 kW (245 CP). Noul vehicul Dynamics Manager gestionează în mod inteligent sistemele electromecanice de angrenare de rulare. Dinamism maxim, confort maxim – Golf GTI le combină pe ambele.

       Tracțiune față perfectă

       A opta generație Golf GTI reflectă un statut perseverent al tracțiunii față. Noul sistem Vehicle Dynamics Manager joacă un rol decisiv aici. „Acest sistem de control la nivel superior coordonează central toate funcțiile electromecanice ale angrenajelor de rulare”, explică Karsten Schebsdat, Șeful Dinamicii de conducere, Sisteme de direcție și Control. „Datorită combinației dintre noua configurație a angrenajelor de rulare plus diferențialul de blocare pe puntea față și Vehicle Dynamics Manager , am putut ridica performanțele generale extraordinare ale Golf GTI la un nivel și mai ridicat. Acest lucru se aplică cu atât mai mult la configurațiile în care echipamentul de rulare DCC cu o aplicație software nouă și amortizoare reglabile sunt de asemenea la bord. “

     Șoferii GTI își pot selecta propriile configurații folosind funcția de selectare a profilului de conducere standard și mecanismul de rulare DCC adaptativ opțional. Proprietățile mai clare ale dinamicii de conducere garantează o experiență de conducere și mai precisă: subvirarea, o caracteristică tipică vehiculelor cu tracțiune-față, prin care roțile din față ale vehiculului tind să piardă rapid aderența în curbe, a fost eliminată.

     Designul combină caracterul sportiv superior și funcționalitatea

     Noul design este în ton cu dinamismul vizibil îmbunătățit. Klaus Bischoff, șeful Departamentului de Proiectare a Grupului Volkswagen: „Noul Golf GTI are un centru de greutate vizual foarte scăzut, pe care l-am obținut prin prizele largi de aer din față și liniile uimitoare a aripilor din față. Acest personaj sportiv oferă expresie estetică vehiculului. “

     Farurile LED standard au fost îndreptate către sol. Acestea sunt disponibile opțional ca IQ.LIGHT – faruri cu matrice LED.  Semnatura, linia GTI roșie spre partea superioară a capotei, se întinde pe toată secțiunea din față. Pentru prima dată, grila radiatorului poate fi iluminată printr-o bandă LED subțire care se extinde în luminile de zi ale farurilor din stânga și dreapta – o semnătură luminoasă inconfundabilă. Din lateral, roțile din aliaj standard de 17 inch Richmond se potrivesc perfect cu imaginea vehiculului. În spate, un spoiler GTI care se extinde semnificativ  sporește forța inferioară a punții spate. Mai jos, difuzorul sportiv distinge noua ediție a acestei pictograme de celelalte versiuni ale liniei de produse cu motoare mai mici. În conformitate cu tradiția GTI, sistemul de evacuare al noului model are câte o conductă rotundă, pe stânga și în dreapta.

     Sistemele digitale interioare se întâlnesc cu tartanul clasic GTI

     În 1976, Volkswagen a creat deja un stil interior de neconfundat în primul Golf GTI din acest moment: acest stil a fost păstrat în noua versiune, cu capacitățile sale digitale îmbunătățite și detaliile tipice GTI. Golf GTI nu mai dispune pornire la cheie, fiind înlocuit cu buton de Start/Stop motor ca standard. Ca o caracteristică complet nouă, odată ce ușile au fost deschise, buton e roșu până când motorul GTI este pornit. Volanul sport cu trei spițe de altădată a fost transformat într-un volan nou multifuncțional sport, din piele, cu comenzi tactile și un buton opțional Travel Assist care ajuta Golf GTI să atingă o viteză maximă de 210 km/h . Totuși cele trei spițe de argint au fost păstrate, cea din interior fiind roșie. Insignele GTI includ și noua interpretare a modelului tartan (Scalepaper) pe scaunele sport, care sunt, de asemenea, o nouă dezvoltare.

      Ecranele digitale pornesc imediat ce ușile sunt deschise. Este o fuziune între standardul Cockpit digital și sistemul Infotainment. Compoziția, dotată cu un ecran de 8,25 inci, este instalată standard în acest vehicul, în timp ce sistemul Discover Pro de 10 inci este disponibil ca opțional suplimentar pentru cel mai avansat pachet de dotări. Indiferent de ce sistem Infotainment se află la bordul Golf GTI, fuziunea vizuală și funcțională a sistemelor creează o arhitectură digitală nouă și unitară. Iluminarea de fundal, care este standard, îmbină ecranele și multe alte zone interioare iluminate într-un spectru de 30 de culori configurabile.

[Best_Wordpress_Gallery id=”2″ gal_title=”golf”]

    APAN Automobile, Dealerul și Service Volkswagen are o echipă de profesioniști care îți poate răspunde celor mai mari curiozități despre modelul tău preferat! Solicită o opinie la adresa de e-mail: contact@apanautomobile.ro sau stabilește o întâlnire la numărul de telefon 0339401701, unde Consilierii de service sau Vânzări îți pot oferi mai multe detalii.

[expander_maker id=”2″ more=”Răspunde la câteva întrebări” less=”Ascunde”][/expander_maker]

0 replies on “Golf GTI cu noul Vehicle Dynamics Manager”