Plăcerea de a conduce ne poartă pe cele mai frumoase drumuri clădite cu multă inovație, entuzism și din ce în ce mai multe tehnologii revoluționare. Noul BMW Seria 1 a fost lansat de curând în showroom-ul BMW APAN Motors și s-a bucurat de nenumărate aprecieri din partea celor prezenți la eveniment.
A treia generaţie a noului BMW Seria 1 vine cu o transformare majoră de arhitectură – cu motoare transversale şi o platformă bazată pe tracţiunea faţă, ceea ce are un impact important pentru spaţiul interior, resimțit mai ales la locurile din spate. Noul model vine cu un pachet sofisticat de tehnologii, inclusiv un sistem Head-Up Display ultra sofisticat, control prin gesturi, comenzi vocale cu Intelligent Personal Assistant sau sisteme sofisticate de asistenţă.
Showroom-ul BMW APAN Motors a găzduit pentru o zi doar noul model BMW Seria 1 și a invitat doritorii să îl descopere. Noul BMW Seria 1 este tânăr, cool şi urban. Proporţiile compacte, contururile line ale plafonului şi liniile dinamice uimitoare, promit agilitate şi plăcere de a conduce încă de la prima vedere. Interiorul este modern şi structurat cu precizie. Oferă pasagerilor mai mult spaţiu ca oricând.
Participanții la eveniment l-au catalogat ca fiind captivant prin design-ul sportiv la exterior și interiorul generos de spațios. Habitaclul impresionează prin caracteristici ergonomice optimizate ale echipamentelor şi prin orientarea sa sistematică spre conducătorul auto.
Cel mai important – noul model este susţinut de un program de finanţare BMW Select, cu avans 10% şi cu o valoare reziduală garantată după 3 ani de 64%. Aceasta asigură posibilitatea de a utiliza noul model la un nivel de costuri lunare accesibile, alături de flexibilitate totală la finalul perioadei de finanţare: clientul poate opta să achiziţioneze automobilul prin plata valorii reziduale, să refinanţeze valoarea reziduală sau să returneze automobilul fără costuri suplimentare.
În ultimii ani, BMW Select s-a impus ca un model de finanţare atractiv pentru persoane fizice şi companii mici, ajungând la un total de aproximativ 15% din totalul finanţărilor mărcii. Este un program unic pe piaţa din România, considerând nivelul de valorare reziduală garantat şi flexibilitatea la finalul perioadei de finanţare.