Un minut cât 10 milioane de dolari

4

Super Bowl-ul, în fotbalul american profesionist, este meciul pentru campionat a Ligii Naționale de Fotbal (NFL). De-a lungul anilor a devenit cel mai urmărit program de televiziune din Statele Unite ale Americii dar și din lume, și este ca o sărbătoare națională. Mulți cântăreți populari au cântat în deschiderea Super Bowl-ului și în timpul ceremoniilor din pauza meciului. Drepturile de televizare ale Super Bowl-ului sunt deținute în fiecare an de o singură televiziune (în curent, NBC) din S.U.A., iar difuzarea anuală este faimoasă datorită celei mai scumpe publicități din an – un minut de difuzare costă peste 10 milioane de dolari. Ca rezultat, publicitatea urmarită în timpul Super Bowl-ului a devenit un obicei a acestui eveniment anual.

Audi și Maisie Williams invită lumea să îmbrățișeze viitorul electric la marele meci – Super Bowl

Un minut cât 10 milioane de dolari

 Audi se întoarce în cea mai mare noapte din fotbalul american prin încurajarea publicului sa uite de trecut și sa porneasca spre o eră de reinventare radicală. Spotul video care marchează a unsprezecea apariție a mărcii la SuperBowl, prezintă noul Audi e-tron Sportback și pune în scenă noua direcție de interes a mărcii către o mobilitate premium durabilă.

Reclama de 60 de secunde lansată în timpul unuia dintre cele mai mari momente culturale din lume, o urmărește pe Maisie Williams, o artistă activă asupra schimbărilor climatice, în timp ce cântă propria interpretare a melodiei de succes „Let It Go” din coloana sonoră a filmului de animație „Frozen”. Williams urcă la volanul noului Audi e-tron Sportback pentru a promova lansarea unei campanii globale de brand. Blocată într-o intersecție, ceea ce poate fi interpretată o răscruce a preconcepțiilor de astăzi și a noțiunilor vechi de consum, succes și statut, Maisie alege să lase totul în urmă, în timp ce se gândește spre viitor. Pe parcurs, șoferii, pietonii și alții se alătură, ceea ce reprezintă eforturile mărcii de a crea o nouă eră a mobilității durabile. Călătoria este o metaforă a modului în care decizia de a face alegeri mai sustenabile ne face pe toți să ne implicăm.

Un minut cât 10 milioane de dolari

La nivel global, Audi intenționează să introducă în jur de 30 de vehicule electrice până în 2025 și acesta este doar punctul de plecare al unei reinventări care va atinge multe subiecte relevante pentru brand care depășesc mașina în sine. Marea ambiție Audi: de a deveni o companie neutră în materie de CO2 până în 2050.

Pe parcursul acestui an, mai multe capitole suplimentare ale campaniei globale de brand vor acoperi subiecte strategice precum electrificarea, conectivitatea, experiența clienților și designul. Intenția este de a întineri sistematic brandul și, în special, de a atrage noi audiențe, subliniind subiecte precum mobilitatea durabilă ca noi forme de lux.

Un minut cât 10 milioane de dolari 1

Iată video în linkul de mai jos:

APAN Automobile, Dealer si Service Autorizat Audi, și-a îndreptat atenția încă din anul 2019 pe promovarea autovehiculelor electrice ca parte integrantă a conceptului ”Vorsprung durch technik”  ce se oncentrează pe produse durabile și pe tehnologii pentru mobilitatea viitorului.”

Lasă un răspuns