«NOUVELLE VAGUE» RENAULT

7
  • Renault face trecerea către o nouă eră și lansează propriul său „Nouvelle Vague”. Aduce un aer de modernitate pieței de automobile din Europa și devine o marcă axată pe tehnologie, servicii și energie curată.
  • Până în 2025, Renault va lansa 14 modele noi în gamă. 7 vor fi 100% electrice, iar 7 vor fi în segmentele C și D. Toate modele noi vor fi disponbile în versiune electrică sau hibridă.

Odată cu prezentarea planului strategic Renaulution al Grupului Renault, marca Renault și-a dezvăluit strategia pentru următorii cinci ani și chiar mai departe. Cu Renaulution, marca Renault îmbrățișează schimbările de pe piață. Cu „Nouvelle Vague”, Renault va aduce modernitate în industria auto, devenind un brand de tehnologie, servicii și energie curată. Renault își va menține poziția de lider în tranziția energetică prin soluțiile electrificate și oferta pe hidrogen, oferind cel mai „verde” mix din Europa până în 2025. În ceea ce privește tehnologia, Renault va beneficia de „Software République”, un ecosistem deschis dedicat software-ului, datelor, securității cibernetice și microelectronicii. Acest lucru va alimenta gama Renault cu servicii conectate. Valoarea adăugată va proveni dintr-o repartiție mai bună a mixului produs în favoarea segmentului C, dezvoltarea de tehnologii de vârf și noi oportunități comerciale de-a lungul ciclului de viață al vehiculelor.

Argumente decisive

Inovația se află în centrul mărcii Renault de 120 de ani. Brandul are argumente puternice care-i susțin ambiția de a fi exponentul unui „Nouvelle Vague”. Renault este lider pe piața europeană a vehiculelor electrice cu peste 10 ani de experiență în mobilitate electrică, servicii și peste 300 000 de vehicule vândute. Renault a inventat, de asemenea, E-TECH, o tehnologie hibridă care include peste 150 de brevete și care se bazează pe experiența electrică și pe cea din F1. Software Lab (fabrica de software) reunește peste 1000 de ingineri specializați în servicii software, date și cloud, acestora urmând să li se alăture în curând mulți alții. Un site industrial unic, Re-Factory din Flins, prima fabrică din Europa de economie circulară specifică mobilității, întruchipează de asemenea modernitatea Renault. Dar toate acestea sunt doar începutul…

Trei arii de competitivitate

Renault va evolua pentru a deveni:

o marcă tehnologică, având o abordare ecosistemică, pentru a scoate în evidență următoarea generație de producători de echipamente și furnizori de mobilitate. Acest ecosistem numit „Software République” va permite Renault, altor membri fondatori și viitori parteneri să dezvolte abilități comune, să consolideze know-how-ul european și să ne asigure suveranitatea în tehnologiile cheie, de la Big Data la electronică. De asemenea, va permite Renault să-și echipeze vehiculele cu cele mai bune sisteme de inteligență artificială și securitate cibernetică.

o marcă de servicii, oferind cea mai bună conectivitate și servicii de înaltă tehnologie încorporate nativ în vehiculele noastre. În 2022, Renault va introduce My Link, un nou sistem de infotainment cu Google Built-in. Renault va fi primul producător de automobile care va aduce serviciile Google pe piața vehiculelor de volum.

Devenind mai inteligente în fiecare zi, vehiculele noastre vor câștiga valoare în timp. De asemenea, vor trăi mai mult. În plus, Renault va încerca să întrerupă ciclul consumerist și să genereze valoare până la sfârșitul vieții vehiculelor, cu ajutorul Re-Factory din Flins (Franța). Fabrica va revizui peste 100.000 de mașini uzate pe an și va transforma vehiculele utilitare diesel în vehicule 100% electrice sau cu biogaz. Renault are, de asemenea, un avantaj clar în recondiționarea și reciclarea bateriilor. Controlul acestor elemente ale lanțului de valoare oferă potențialul de a genera noi perspective de afaceri și aduce beneficii suplimentare produsului.

un brand cu zero emisii, devenind astfel un lider al tranziției energetice. Provocând liderii de pe piața modelelor hibride cu ajutorul tehnologiei revoluționare E-TECH, Renault își va menține avantajul pe piața electrică cu noi game de produse bazate pe cele două platforme electrice dedicate: CMF-EV și CMF-B EV. Marca va oferi, de asemenea, soluții de propulsie cu hidrogen pentru vehicule utilitare. Obiectivul este de a avea cel mai „verde” mix de pe piața europeană.

În gama sa, Renault va căuta atât să electrifice, cât și să-și optimizeze mixul de produse. O repoziționare va permite brandului să recâștige un loc marcant în segmentul C, consolidându-și în același timp poziția de lider în segmentul B. 14 noi modele vor fi lansate până în 2025 (șapte electrice și șapte în segmentele C și D) cu ambiția că aceste segmente superioare să reprezinte 45% din vânzări până în același an.

Renault 5 Prototype : renașterea unui model emblematic, mai modern ca niciodată

Sufletul unui brand stă în rădăcinile sale. Fără să se reîntoarcă în trecut, trebuie să se reconecteze cu el și să-și tragă de acolo inspirația pentru a găsi spiritul vremurilor glorioase. Acesta este rolul Renault 5 Prototype, pentru a arăta că Renault va democratiza mașina electrică în Europa printr-o abordare modernă a mașinii populare și esențiale. Renault 5 Prototype este un vehicul compact de oraș, plin de șarm, care propulsează în viitor unul dintre succesele atemporale ale Renault și îi conferă un aspect modern, 100% electric. Vehiculul păstrează aerul simpatic al înaintașului său, cu o caroserie galbenă foarte „pop”. Echipa de design a lui Gilles Vidal s-a inspirat dintr-un model emblematic din trecutul Renault, R5. Renault 5 Prototype preia în mare parte designul modelului original. Abordarea modernă este evidentă în finisajele și materialele alese, care sunt inspirate din lumea electronicii, a mobilierului și a sportului.

Modelul de inspirație, R5, este ușor de recunoscut, dar datorită unui tratament modern al liniilor și suprafețelor cu detalii futuriste (faruri, mască față etc.), rezultatul este în perfectă concordanță cu vremurile actuale. Elementele de stil preluate din designul original ascund funcții foarte moderne: admisia de aer din capotă ascunde trapa de încărcare, blocurile optice din spate încorporează deflectoare aerodinamice, iar proiectoarele de ceață din bara de protecție au devenit lumini de zi. Există chiar un indiciu cu cifra “5” poziționat pe grila laterală, pe jantele roților și în centrul siglei din spate. Partea frontala si materialul textil de pe plafon sunt inspirate din lumea mobilierului pentru a da o notă de farmec „francez” vehiculului, un indiciu de neastâmpăr și caracter care duce către nostalgie. Logo-urile din față și din spate se aprind pentru a da viață mașinii. În cele din urmă, drapelul francez de pe oglinzile exterioare subliniază acel „french-touch” al vehiculului, în timp ce lămpile tetierelor și informațiile afișate pe micul ecran transparent de pe tabloul de bord vă invită să vă îmbarcați pentru o plimbare.

2021 este momentul APAN 30 DE ANI! La APAN, dealerul tău Dacia, Renault și Nissan, suntem de 30 de ani Mereu În Mișcare și avem ca principală misiune îndeplinirea celor mai exigente cerințe, prin servicii și produse de înaltă calitate.

Urmărește-ne pe Facebook pentru cele mai proaspete informații din domeniul auto sau vizitează-ne în showroomul din Galați, de pe Bulevardul George Coșbuc 148 sau în Brăila, pe DN22B (Șoseaua Dig) km 4, pentru a găsi împreună cea mai bună ofertă pentru tine și nevoile tale.

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment
Lasă un comentariu...