CUM FUNCȚIONEAZĂ?
Honda a fost primul producător care a introdus tehnologia hibrid în Europa, în 1999, și a continuat să fie unul dintre pionierii revoluției hibride până acum, cu milioane de vehicule în circulație la nivel global. Gama de vehicule hibride Honda este una vastă, ce include și supercar-ul Honda NSX, iar noul CR-V introduce în premieră cea mai nouă tehologie hibridă Honda, i-MMD – susținută de 5 ani garanție a sistemului de propulsie, pentru liniștea dumneavoastră.
BENEFICIILE i-MMD
- Economie de combustibil semnificativă
- Emisii reduse
- Nu necesită încărcare
- Răspuns imediat al acceleraţiei
- Incredibil de silențios
- Condus fără efort în orice situație
De unde știu ce mod de propulsie este activ pe noul CR-V?
Sistemul i-MMD selectează automat modul optim pentru condiţiile din trafic. Interfaţa cu ecran de 7” afișează informații esențiale despre sistemul hibrid și este însoțită de indicatoarele pentru gradul de încărcare al bateriei și nivelul de combustibil.
Ce face butonul Sport?
Dacă sunteți în starea de spirit necesară, butonul ‘Sport’ va activa un răspuns mai dinamic din partea sistemului hibrid.
Ce se întâmplă când trebuie să fac o depășire rapidă?
Date fiind cerințele tot mai ridicate ale legislației de mediu, argumentele în favoarea hibridelor sunt tot mai numeroase datorită emisiilor scăzute și consumului redus, cât și a scutirilor de taxe.
Cum pornesc noul CR-V?
Apăsați butonul de pornire și selectați ‘D’ pe schimbătorul de viteze cu comutare, localizat pe centrul consolei. Mașina va porni de obicei în modul electric, iar motorul pe benzină se va activa ulterior în funcție de necesități.
Trebuie să îl încarc la priză?
Nu, i-MMD nu necesită conectarea la o rețea de energie electrică. Bateria se reîncarcă în mod constant, preluând excesul de putere de la motorul pe benzină și colectând energia de frânare, altfel irosită.
Pot alege când folosesc modul electric?
Da, pur și simplu apăsați butonul situat pe centrul consolei și, dacă sunt condiții corespunzătoare, puteți selecta manual Modul Electric. Dacă bateria se descarcă, sau necesitatea de putere crește, sistemul va comuta automat în modul hibrid.
TEHNOLOGIE AVANSATĂ
Tehologia inteligentă Multi-Mode Drive oferă o experiență de condus lină și eficientă, furnizând armonios puterea optimă prin alternarea automată a celor trei moduri de condus: Electric Drive, Hybrid Drive și Engine Drive.
Performanțele Honda Hybrid sunt rezultatul unei combinații ingenioase între motorul puternic și eficient 2.0 i-VTEC pe benzină, două motoare electrice precum și un acumulator litiu-ion. Avantajul i-MMD este că, pe langă faptul că folosește motorul pe benzină pentru a genera electricitate, poate colecta energia care altfel s-ar irosi pentru a încărca bateria, însemnând că nu va trebui niciodată să încărcați CR-V-ul hibrid la o rețea de energie.
Este hibridul cu care veți rezona, datorită ușurinței de a-l conduce de care vă veți bucura în fiecare zi.
ELECTRIC DRIVE
Modul electric este unul silențios și economic, alimentat exclusiv de bateria litiu-ion prin intermediul unui motor de propulsie. Este folosit pentru a porni de pe loc și pentru condus cu viteză redusă. În Modul Electric, este posibilă o autonomie pur electrică de 2km.
HYBRID DRIVE
În Modul Hybrid, motorul pe benzină lucrează armonios împreună cu cele electrice, în situații cum ar fi accelerarea la viteză mare sau urcatul unei pante. Motorul pe benzină angrenează generatorul electric, care, la rândul său, oferă energie motorului electric și orice surplus de energie este folosit pentru a reîncărca bateriile.
ENGINE DRIVE
Modul Engine se referă la momentul în care motorul pe benzină este cel care propulsează mașina și este folosit atunci când este nevoie de viteză ridicată.
FRÂNARE REGENERATIVĂ
Frânarea regenerativă transformă energia altfel risipită în energie electrică și o stochează în baterie. Astfel, în loc ca motorul electric să consume energie atunci când acționează roțile, sistemul este inversat pentru a genera energie electrică.
ACESTA ESTE DOAR ÎNCEPUTUL
Angajamentul nostru este ca generațiile viitoare să se bucure în continuare de ceruri albastre și senine. Din acest motiv, vom lansa progresiv vehicule cu emisii reduse sau inexistente – care vor ajunge să reprezinte două treimi din vânzările Honda europene până în 2025.
i-MMD este primul pas și în scurt timp i se va alătura un nou vehicul electric cu baterie. Dezvoltat în spirit european, acesta va fi plin de inovații și va reprezenta începutul următorului capitol al revoluției motorizării Honda.
Comments are closed.